اخبار روز سینما

“مریم سلطانی” با این میکاپ، کاملا تغییر قیافه داده!/ عکس

جدیدترین عکس مریم سلطانی را مشاهده کنید.

مریم سلطانی، بازیگری است که با سریال‌های ماندگار خود تبدیل به یکی از صورت‌های شناخته‌شده در دنیای تئاتر و تلویزیون شد. او با بازی در سریال “سه در چهار” و به خصوص نقش‌آفرینی در “کلانتر”، موفق به کسب شهرت گسترده‌تری شد. در سن ۴۸ سالگی، مریم سلطانی با هنر و توانایی‌های بازیگری خود توانسته است به جایگاهی در دنیای سینما و تلویزیون دست یابد. تا کنون مجرد مانده و به ازدواج نپرداخته است، و این در کنار موفقیت‌های حرفه‌ای‌اش از جمله ویژگی‌هایی است که از او یاد می‌شود.

"مریم سلطانی" با این میکاپ، کاملا تغییر قیافه داده!/ عکس

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در ماه بهمن سال ۱۳۵۳ در شهر تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک فارغ‌التحصیلی در رشته مدیریت است. مریم سلطانی با ورود به کلاس‌های آقای حمید سمندریان به مسیر بازیگری وارد شد و در همان دوران به خاطر استعدادهایش برای بازیگری در فیلم سینمایی “انتظار” معرفی شد.

سپس فعالیت حرفه‌ای خود را در تلویزیون آغاز کرد و با بازی در سریال “کلانتر” به شهرت رسید. او در سریال محبوب “سه در چهار” که توسط مجید صالحی کارگردانی شده بود، نقش ایفا کرد و به خاطر این بازی در میان مخاطبان شناخته‌شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا