اخبار روز سینما

تغییر ۱۸۰ درجه‌ای “محمدرضا شیرخانلو”!/ اصلا باورتان نمیشود این همان، پوریا مشتاق دودکش است! (عکس)

چهره مردانه محمدرضا شیرخانلو را در ادامه مشاهده کنید.

محمدرضا شیرخانلو یکی از بازیگران موفق است که در دوران کودکی با تابلوی درخشانی برافروخت. او یک خانواده چهار نفره دارد؛ برادر کوچک‌ترش به نام امیرمحمد و پدرش که دفتر پخش لوازم خانگی دارد و مادرش نیز خانم ریحانه ابوالحسنی نام دارد. محمدرضا شیرخانلو با بازی در سریال “دودکش” به قله‌ی شهرت خود دست یافت. در ادامه، می‌توانید تصویری از رشد و بزرگی محمدرضا شیرخانلو را مشاهده نمایید.

تغییر ۱۸۰ درجه‌ای "محمدرضا شیرخانلو"!/ اصلا باورتان نمیشود این همان، پوریا مشتاق دودکش است! (عکس)

آنچه درباره محمدرضا شیرحانلو نمی دانستید

این هنرمند کشورمان برای اولین بار زمانی که 4 سال داشت، توسط مادرش برای دادن تست بازیگری به یک دفتر فیلم برده شد، اما محمدرضا از دوربین ترسید و از آنجا فرار کرد. دو سال بعد، سیروس مقدم کارگردان کشورمان برای فیلمش دنبال یک بازیگر کودک بود و با دیدن عکس محمدرضا، برای بازی در سریال چک برگشتی انتخاب شد. محمدرضا شیرخانلو درباره سختی‌های بازیگری گفت: “بازیگری خیلی سخت است، به عنوان مثال وقتی نیمه شب باید بیدار شوی و با انرژی باشی تا بتوانی مدرسه و کار را با هم هماهنگ کنی، خیلی سخت است.”

اولین درام محمدرضا شیرخانلو

چک بک به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در زمستان 1389 کلید خورد و در نوروز 1398 از شبکه یک سیما پخش شد.این سریال اولین تجربه بازیگری محمدرضا شیرخانلو است که در کنار تیم سیروس مقدم می درخشد. . و این درخشش او را مجبور به انتخاب بعدی کرد

ماجرای گم شدن دندان محمدرضا شیرخانلو در دهلیز

در برنامه کودک شو، محمدرضا شیرخانلو درباره ماجرای گم شدن دندانش پشت صحنه دهلیز گفت: “یادمه یک کارتون دیده بودم، وقتی دندان کسی می‌افتاد، اون رو زیر بالشت می‌گذاشتن و موش‌ها آن را برمیداشتند و به جاش سکه می‌ذاشتند. اولین بار دندان من سر بازی دهلیز افتاد و گم شد، تقریباً 5 ساعت دنبالش گشتم و در نهایت پدرم به جایش به من یک شکلات داد.”

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا