اخبار روز سینما

دلبری نفس بازغی در فضای مجازی! / متن عاشقانه مستانه مهاجر برای دخترش! + عکس

مدتی است که خبر جدایی پژمان بازغی و همسرش بر سر تیتر خبرها قرار گرفته است. از طرفی پس از این جدایی حضور دختر این دو در فضای مجازی بیشتر شده است. در ادامه عکس جدید این بازیگر را مشاهده می‌کنید:

نفس دختر پژمان بازغی و مستانه مهاجر یکی از زوج های سرشناس سینمای ایران هستند. همسر سابق پژمان بازغی یک مهاجر مست است و از این ازدواج دختری به نام نفس به دنیا می آید. پژمان بازغی بازیگر و مجری تلویزیون است. برخورد پژمان بازغی با بازیگری به زمانی برمی گردد که او در رشته مهندسی معدن در دانشگاه آزاد لاهیجان تحصیل می کرد. در زیر عکس دختر است پژمان بازغی را مشاهده می‌کنید:

دلبری نفس بازغی در فضای مجازی! / متن عاشقانه مستانه مهاجر برای دخترش! + عکس

مستانه مهاجر با انتشار عکس های زیر نوشت:

نفس من نور من است، هر روز برای روح من برکت است

پژمان بازغی ۱۹ مرداد سال 1353 در تهران در خانواده ای 5 نفره به دنیا آمد. ریشه خانواده او به شمال ایران و شهر لاهیجان برمی گردد.

در دوران کودکی به دلیل شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرد و تجربیات زیادی کسب کرد. پس از تولد به مدت 4 سال در تهران و منازل سازمانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران زندگی کرد و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت رفت. پس از شروع جنگ ایران و عراق و مأموریت پدرش برای حفاظت از مرزهای آبی ایران و خلیج فارس به بوشهر رفت. پس از پایان جنگ به تهران باز می گردد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا