اخبار روز

چرا مطالبات معدل معلمان ثبت نشده است؟


به گزارش مانیبان، مشاور وزیر آموزش و پرورش بیان کرد یکی یکی از تلاش های رئیس جمهور استفاده از همه ابزارها در حوزه عدالت بود، وی افزود: گروه های جهادی دانشجویی و معلمی همسو با این حوزه با هم افزایی گروه های جهادی مردمی و… این نگاه را گسترش دهند. یکی از حوزه های مسئولیت اجتماعی، ارکان آموزش و پرورش در سند بنیادین تحول شکل گرفته است.

پرنیان با بیان اینکه اگر نظر رئیس جمهور نبود این اردو که به مناطق مرزی، مناطق محروم، عشایری و حاشیه شهرها می پردازد، تشکیل نشد، گفت: برای اولین بار گروه های جهادی معلمان و دانش آموزان برای توسعه نقش مردم در کمک به وزارتخانه تشکیل شد. . آموزش و پرورش

گفت یکی یکی از کارهای قابل توجه دولت ساخت روزانه 8 مدرسه به طور متوسط ​​بود. همچنین طبقه بندی معلمان که در راستای کیفیت و توانمندی معلمان بود که بر دوش دو دولت نبود، توسط شخص رئیس جمهور حمایت و اجرا شد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش، توجه ویژه رئیس جمهور به مناطق محروم را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: سیستان و بلوچستان که پایلوت محرومیت زدایی در آموزش و پرورش است، در دولت آیت اللهی رشد 22 درصدی توسعه عمرانی را تجربه کرد. رئیسی که یقیناً اگر زنده می ماندند این رشد به بیش از 40 درصد می رسید که انقلاب برای رسیدگی به منطقه محروم سیستان و بلوچستان بود.

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس این هفته بررسی موضوع پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی در سال 1400 از نظر رتبه بندی و برابری آنها با کارگران را با حضور مسئولان نظام در دستور کار خود دارند. سازمان برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی کشوری. کار این هفته کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری شورای اسلامی به شرح زیر اعلام شد:

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اجرای طرح نظام احراز صلاحیت معلمان، تهیه برنامه عملیاتی اجرای سند طرح و تحول بنیادین و اجرای شیوه نامه جدید و علمی جذب و گزینش انسانی. منابع در آموزش و پرورش از اقدامات ماندگار و ارزشمند آیت الله سید ابراهیم رئیسی شهید خمّت بود.

فرشید قاسمی روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیس جمهور با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی به عنوان فردی خستگی ناپذیر، خستگی ناپذیر، خادم ملت و خادم الرضا(ع) گفت: پس از این حادثه تلخ. از بالگرد سانحه دیده رئیس جمهور و همراهان و نگرانی مردم، سخنان رهبر معظم انقلاب موجب آرامش در جامعه شد.

و افزود: امروز دنیا فهمید که از دست دادن یک مجاهد; چه در لباس ژنرال و چه در لباس رئیس جمهور، حرکت انقلاب را قطع نمی کند.

مدیر عامل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ انقلاب حوادث زیادی را پشت سر گذاشته است اما آنچه مهم است ادامه راه انقلاب با انرژی مضاعف است.

قاسمی بیان کرد: در طول بیش از 40 سال انقلاب اسلامی افراد زیادی آمدند و خدمات انجام دادند اما برخی اقدامات همیشه در ذهن مردم و تاریخ باقی می ماند.

وی بیان کرد: خدمت، کارآمدی، محبوبیت، مدیریت و مدیریت علمی از ویژگی های شهید رئیسی بود که با تلاش وی خدمات دیرپایی همچون طبقه بندی معلمان تکمیل شد.

مدیر عامل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در اندیشه های شهید آیت الله رئیسی رضایت خداوند از همه چیز مهمتر بود و هیچ گاه از قلم نیفتاد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا علیه السلام و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر آن روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه در سال 1403 در راه بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلاسی به شهر تبریز در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی، همزمان با شب ولادت، همراه با همه همراهانش دچار سانحه هوایی شد. امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) به مقام شامخ شهادت.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا