اخبار روز سینما

نگاهی به عکس‌های مدلینگ عروس مرجانه گلچین! / درد و دل‌های خانم بازیگر در مورد بی مهری به پیشکسوتان سینما! + عکس

مرجانه گلچین مدت‌هاست که در عرصه فضای مجازی بسیار فعال است و عکس‌ها و فیلم‌های زیادی از خود به اشتراک می‌گذارد. این بازیگر به تازگی عکس‌هایی از مدلینگ خود با لباس عروس به اشتراک گذاشته است که حواشی زیادی به همراه داشته است. در ادامه این عکس ‌ها را مشاهده می‌کنید.

پی ام آپ: مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون اکنون 55 ساله است. مرجانه گلچین برادرزاده خواننده معروف نادر گلچین است که مانند عمویش هنر را با موسیقی آغاز کرد. مرجانه گلچین در نوجوانی در هنرستان موسیقی حضور یافت و در رشته تخصصی نوازندگی تار فارغ التحصیل شد. مرجانه گلچین با بازی در سریال بزنگاه و خوش نشین‌ها بسیار معروف شد. مرجانه گلچین در سال های اخیر به دلیل چهره جوانی که دارد به سوژه دوستداران مد و زیبایی تبدیل شده است.

مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون و سینما با حضور در برنامه «کودک شو» با مجری گری پژمان بازغی از بچه دار نشدن خود ابراز تأسف کرد. مرجانه گلچین همسر سابق کریم آتشی کارگردان و فیلمنامه نویس است.

مرجانه گلچین همیشه نشان داده که علاقه خاصی به پوست و ظاهر خود دارد و به همین دلیل جوانتر به نظر می رسد. او همچنین علاقه خاصی به گریم های مختلف دارد.

عکس های جدیدی که این بازیگر از مدلینگ خود منتشر کرده همه را شگفت زده کرده است. مرجانه گلچین در این عکس ها یک زن 55 ساله نیست! یکی از کاربران خطاب به خانم گلچین نوشت: مدلینگ عروس با این سن؟ چقدر سرزنده هستید خانم گلچین درود بر شما!

مرجانه گلچین در این عکس ها با مدل موی عروس دیده می شود!!

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه دلدار گلچین (زاده ۲ اسفند 1347) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. از مهم ترین فیلم هایی که او در آنها بازی کرده می توان به پرنده کوچک خوشبختی (پوران درخشنده)، شب بیست و نهم (حمید رخشانی) و دو نیمه سیب (کیانوش عیاری) اشاره کرد. او با تار هم آشناست و آواز خوانده است.

گلچین حدود ده سال در انگلستان زندگی کرد. از سال 1374 تا 1383 از سینما و تلویزیون فاصله گرفت و پس از بازگشت برای اولین بار در سریال کلانتر بازی کرد. او کارگردان سینما و فارغ التحصیل از دانشکده سوره است. او برادرزاده نادر گلچین خواننده موسیقی ایرانی و دختر عموی نادیا دلدار گلچین بازیگر ایرانی است.

پوشش عجیب

مرجانه گلچین درباره کم کاری خود در عرصه سینما گفت: متاسفانه دیگر جایی برای ما در سینما نیست، در همه فیلم ها تعداد محدودی بازیگر نقش آفرینی می کنند، زمانی که من در سینما کار می کردم هنوز هیچ کدام از این دوستان شروع نکرده بودند. حال امثال من جایی در سینما ندارند و اینها هر روز کار می‌کنند.

بازیگر سریال سه دونگ سه دونگ با اشاره به بی کیفیتی فیلمنامه ها افزود: هر روز فیلمنامه های زیادی به دستم می رسد، باور کنید چند صفحه اول را که می خوانم عطایش را به لقایش می‌بخشم. در آن شغل، چرا همه فیلمنامه ها به موضاعات کلیشه ای می پردازند؟

وی در گفتگو با خبرگزاری میزان تاکید کرد: متأسفانه صحبت از بازیگری مانند تف سر بالا است، اما باور کنید ما در بازیگری سیستم سالمی نداریم، یعنی یک بازیگر باید برای گرفتن نقش به مهمانی شبانه برود، اگر نقشی آنجا بود، نقش را به او می دادند». اگر نه، باید سال ها در خانه بمانید، چگونه می توانیم این وضعیت را سینما بنامیم؟ هیچکس از پول متنفر نیست، اما من حاضر نیستم در این فیلم ها بازی کنم.

بازیگر «شب بیست و نهم» با اشاره به وضعیت بازیگران پیشکسوت افزود: همه بازیگران پیشکسوت ما یا در گذشته هستند یا خانه و مریض هستند، شما اگر به یک تابلو نقاشی پاییزی هم نگاه کنید به عینه می‌بینید که هزار نوع رنگ زرد و قرمز وجود دارد، مگر می شود در تعداد زیادی فیلم فقط یک عده محدود فیلم بازی کنند.

صورت مدل

وی با اشاره به بی احترامی به بازیگران پیشکسوت گفت: باور کنید هیچ احترامی برای بازیگران پیشکسوت قائل نمی شوند، در کوچکترین حالت چند بازیگر خوب را با یک سرویس بر سر فیلمبرداری می برند، الان کدام یک از بازیگران پر ادعای  امروزی  حاضرند چند نفر سوار یک سرویس شوند؟ شاید ما متعلق به نسلی هستیم که ناز کردن بلد نیستیم، نسلی نیستیم که غذای سر فیلمبرداری را حتماً از یک رستوران درجه یک تهیه کنیم، به این عادت کرده ایم که بازیگری عشق می خواهد و آسان نیست. به هر طریقی کار کنید، اما متاسفانه در سینمای فاخر امروزی اصلاً این دیدگاه دیده نمی شود.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر افزود: ما از نسل بازیگری هستیم که اگر ساعت شش صبح آفیش می شوم ساعت پنج و نیم روی صحنه می روم اما بازیگران امروزی اگر دیر نکنند کلاس شغلی خود را از دست داده اند. من این مناسبات را نمی فهمم، اما خوشحالم که مردم در نهایت بهترین هایشان را انتخاب می کنند، زمان نشان می دهد که چند سال این شبه بازیگران پرمدعا در ذهن مردم باقی خواهند ماند. من دستمزدم را از مردم می گیرم، اما همه چیز حسابی دارد، متأسفانه آنقدر اعتبار کاذب به بازیگر جوانی می دهند که حتی جواب سلام ما را هم نمی دهد. احترام به بزرگترها در بین نسل های جوان به کلی فراموش شده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا