اخبار روز سینما جهان

چرا ساخت سریال اسپین‌آف مرد عنکبوتی متوقف شد؟

Silk: Spider Society یک سریال اسپین آف مرد عنکبوتی برای آمازون بود که به دلیل پروژه دیگری لغو شد.

به گفته ویجیاتو، Silk: Spider Society بر روی ماجراهای سیندی مون، ابرقهرمان کره ای-آمریکایی تمرکز کرده است. فیل لرد و کریس میلر، تهیه کنندگان Spider-Man: Across the Spider-Verse، نقش مهمی در ساخت این اسپین آف مرد عنکبوتی داشتند و از سال 2022 روی آن کار می کردند.

اکنون Deadline گزارش می دهد که آمازون برنامه ای برای ساخت Silk: Spider Society دیگر ندارد. آنجلا کانگ، که در سریال مردگان متحرک کار کرده است، قرار بود مجری برنامه Silk: Spider Society باشد. با این حال، قرارداد آنجلا کانگ با استودیوی آمازون MGM همچنان پابرجاست.

به نظر می رسد ساخت سریال Spider-Man Noir با بازی نیکلاس کیج دلیل اصلی لغو این پروژه باشد. Oren Yuzil (با تجربه کار در Mortal Kombat) و Steve Lightfoot (با تجربه کار در Punisher) دو نمایشگر سریال Spider-Man Noir خواهند بود. این اسپین آف Spider-Verse بر روی کیج در دهه 1930 تمرکز دارد که با گذشته خود به عنوان یک قهرمان مبارزه می کند.

سیندی (با نام مستعار سیلک) یک دهه پیش در کمیک های مارول ظاهر شد. او یکی او همکلاسی پیتر پارکر بود که اتفاقاً توسط همان عنکبوت رادیواکتیو که به پیتر توانایی های عنکبوتی او را داد گاز گرفت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا