اخبار روز سینما

چرا به مازیار لرستانی مازیار خانم می گویند؟

مازیار لرستانی با نام سابق شهره لرستانی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون است. مازیار لرستانی در تیرماه 1401 اعلام کرد که می خواهد با انجام مراحل تطبیق جنسیت، مرد شناخته شود. مازیار لرستانی می گوید 56 سال در زندان تن زندانی بوده است. مازیار لرستانی می خواهد بعد از تعدیل جنسیتی فعالیت های هنری خود را از سر بگیرد. مازیار لرستانی او اخیرا تولد 57 سالگی خود را جشن گرفت.

مازیار لرستانی درباره چالش های اجتماعی بعد از تغییر جنسیت گفت: تغییر من بعد از 56 سال قطعاً ناشی از اشتیاق نیست و یک آگاهی پشت آن بوده است. او هم می گوید: به من می گویند مازیار خانم از سرم خلاص شو.

آخرین صحبت های مازیار لرستانی در مورد تغییر جنسیتش را در ویدیوی زیر بشنوید.

واکنش مازیار لرستانی به انتقاد از تغییر جنسیتش

مازیار لرستانی در پاسخ به منتقدانش و کسانی که شایعاتی مبنی بر تغییر جنسیت او دارند مطلبی منتشر کرد.

مازیار لرستانی این مطلب را در واکنش به برخی شایعات مبنی بر پشیمانی از همسانی جنسیت منتشر کرده است. برخی رسانه ها نوشتند که مازیار لرستانی از مرد بودن پشیمان است و می خواهد دوباره زن شود. شایعه عجیبی که از ابتدا شناخته شده بود صحت ندارد.

مازیار لرستانی شناسنامه جدید گرفت

مازیار لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون اعلام کرد که شناسنامه و هویت قانونی، شرعی و عرفی وی تایید شده و به زودی به عرصه بازیگری بازخواهد گشت.

وی ابراز امیدواری کرد که بتواند با ارائه آثار هنری خود و فضای عمومی جامعه آگاهی ایجاد کند و مردم را شاد کند.

لرستانی همچنین تاکید کرد: هیچ وقت قصد ترک کشورم را نداشتم، ایران را دوست دارم و برای شادی مردمش و بودنم در این کشور تلاش خواهم کرد.

این بازیگر در صحبت های خود به این نکته نیز اشاره کرد: امیدوارم راه ها باز شود و به صحنه بازیگری برگردم، البته دوستانی در وزارت آموزش و پرورش به من قول داده اند که کار کنم.

چندی پیش او فیلمی با عنوان «فرار از شاوشنک» را ویژه نابینایان روایت کرد.

بارها در مورد این بازیگر سینما و تلویزیون شایعات و شایعات به وجود آمده بود; تنها چند روز پس از اعلام رسمی تغییر هویت وی، شایعاتی مبنی بر بایگانی شدن آثار وی در تلویزیون به وجود آمد که در رصد تلویزیون، کذب بودن آنها ثابت شد و در مورد آرشیو لرستانی تصمیمی گرفته نشد. کار می کند و آثار خود را منتشر می کند، در رسانه ملی منعی ندارد.

اتفاقا شبکه آی فیلم همزمان با ایفای نقش او سریال «مختارنامه» را پخش کرد و حتی فیلم «حلقه ازدواج» این بازیگر سینما و تلویزیون چند روز پیش از شبکه نمایش پخش شد.

مازیار لرستانی

شکایت مازیار لرستانی از اتفاقی که برایش افتاده است

۲۲ تیر سال 1401 بود که شهره لرستانی از عمل تغییر جنسیت خبر داد و گفت نام مازیار را برای او انتخاب کرده است. حالا با انتشار عکسی جدید از خودش از سالی گفت که فقر فرهنگی آماج حرف های تلخ و راه های بسته بود.

شهره لرستانی بازیگر 22 ساله سینما، تلویزیون و تئاتر ایران. تیر 1401 از عمل تغییر جنسیت خبر داد و گفت با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نام مازیار را انتخاب کرده و نوشت:

“دنیا خوبه مگه… که هرجا باشی کسی ازت نپرسه کی هستی؟سال تلخی برای من و ما گذشت و با سیلی شرافت و اصالت صورتمون رو سرخ نگه داشتیم… این منم من… آماج حرف های تلخ و راه های بسته فقر فرهنگی… اما پس از گذشتن از آتش قرن ها… بیدار و مصمم چون سنت قدیمی این گونه است: بگذار این زمان بگذرد. که تلخ تر از زهر است.

5826378واکنش مازیار لرستانی به شایعه ازدواجش

این بازیگر و کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون این روزها مراحل قانونی تغییر هویت خود را سپری می کند اما یک اتفاق این مسیر را برای او سخت کرده است. مازیار لرستانی به خبرنگار تسنیم گفت: رفتار برخی همکاران در فضای مجازی باعث ایجاد سوء تفاهم شده است، من به شدت هر گونه ازدواج و رابطه را تکذیب می کنم؛ دوستان می خواهند با این شایعات خود را بیشتر نشان دهند.

وی در کنار گلایه از انتشار اخبار زرد و رفتار سطحی و سطحی برخی افراد در فضای مجازی، مراجع ذیربط پلیس فتا را نیز برای پیگیری این حادثه معرفی کرده است.

تنها چند روز پس از اعلام رسمی تغییر هویت وی، شایعاتی مبنی بر بایگانی شدن آثار وی در تلویزیون به وجود آمد که در رصد تلویزیون ثابت شد که این خبر کذب بوده و در مورد آرشیو لرستانی تصمیمی گرفته نشده است. کار می کند و آثار خود را منتشر می کند، در رسانه ملی منعی ندارد.

مازیار لرستانی

اتفاقا شبکه آی فیلم همزمان با ایفای نقش او سریال «مختارنامه» را پخش کرد و حتی فیلم «حلقه ازدواج» این بازیگر سینما و تلویزیون چند روز پیش از شبکه نمایش پخش شد.

حتی زمزمه هایی از حضور او در صحنه سینما نیز شنیده می شود. چندی پیش وی درباره بازگشتش با هویت جدید به سینما و تلویزیون گفت: من هیچ منع قانونی برای ادامه کار ندارم و منتظر قانونی شدن هویت جدید هستم و به محض اخذ مجوز فعالیت خواهم کرد. بازم انشالله مشکلی نیست

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا