اخبار روز

وضعیت قرمز بورس همچنان پابرجاست!/ جزئیات خبر

جزئیات دقیق مربوط به اخبار چراغ قرمز بورس را از اینجا بخوانید.

به گزارش پی ام آپ، شاخص کل بورس امروز، ترند نزولی هفته گذشته را تکرار کرد و با کاهش حدود ۱۶ هزار واحدی، در سطح یک میلیون و ۹۵۷ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص کل بورس امروز با کاهش بیش از ۱۶ هزار واحد، به رقم یک میلیون و ۹۵۷ هزار واحد ایستاد. همچنین، شاخص کل با در نظر گرفتن وزن هر سهم، با کاهش ۷۸۸۴ واحد، در سطح ۶۷۷ هزار و ۵۵ واحد ثبت شد. در این بازار، بیش از ۳۱۶ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۳۶ هزار و ۸۲۵ میلیارد ریال انجام شد.

در معاملات امروز فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، ملی صنایع مس ایران، بانک پاسارگاد، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، گروه مپنا و بانک ملت از جمله نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را در کیف داشتند. شاخص بازار و همه آنها روند نزولی را نشان دادند.

در بازار فرابورس، شاخص کل نیز با کاهش ۳۲۳ واحدی، در سطح ۲۵ هزار و ۹۶ واحد قرار گرفت.

در این بازار، بیش از ۲۵۵ هزار معامله انجام شد که ارزش آن‌ها بیشتر از ۳۵۴۵ میلیارد ریال بود. شرکت‌های مجتمع جهان فولاد سیرجان، پلیمر آریا ساسول، ایران خودرو دیزل، سرمایه گذاری مالی سپهرصادرات، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس و بیمه پاسارگاد بیشترین تأثیر را بر روی شاخص فرابورس داشتند و همه این نمادها، به استثنای پالایش نفت لاوان، در مسیر نزولی قرار گرفتند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا