اخبار روز

پیش بینی قیمت 10 دلار اردیبهشت ماه 1403/$ آماده بازگشت به راهرو پنجم بود

به گزارش مگتو، قیمت دلار امروز با کاهش 1500 تومانی در سطح میانی و کف کریدور ششم معامله شد.

تجارت نیوز در خبری نوشت: معامله گران به دستکاری ارزی بازارساز اشاره می کنند و می گویند روند عرضه و تقاضا متعادل است. این در حالی است که فعالان بازار ارز مدت این کاهش را با توجه به تاثیر تورم کوتاه مدت می دانند.

پیش بینی قیمت دلار

تحلیلگران بازار انتظار دارند قیمت دلار در بلندمدت افزایش یابد و خروج فزاینده سرمایه از کشور را دلیل اصلی روند صعودی دلار می دانند. آنها معتقدند خروج سرمایه به دلیل رکود بازار سرمایه و مسکن تا حدودی کاهش یافته است اما نگران افزایش قیمت دلار هستند. آنها می گویند ماندن دلار در کف قیمت ماهیت کوتاه مدتی دارد زیرا در کف قیمت تقاضا افزایش می یابد و بازار به این منطقه به عنوان یک فرصت خرید نگاه می کند.

کارشناسان اقتصادی روزهای پایانی هفته را برای حرکت صعودی یا نزولی دلار بسیار مهم می دانند. آنها فرض را بر این می‌گذارند که دلار با کاهش هزار تومانی در چند روز اخیر در مسیر اصلاح است و در روزهای آینده این اسکناس به کریدور پنجم سقوط خواهد کرد.

پوند افزایش یافت

قیمت درهم روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 290 تومان افت را به ثبت رساند و 16 هزار تومان در کانال عقب نشینی کرد. این اسکناس در آخرین معامله نقدی روز یکشنبه با مبلغ 16500 تومان بسته شد. تتر با افت 750 تومانی کانال 62 هزار تومانی را از دست داد و 61 هزار و 250 تومان معامله شد.

قیمت پوند انگلیس با 100 تومان افزایش به 77 هزار و 280 تومان رسید. یورو نیز در روز یکشنبه با کاهش 550 تومانی روی 65 هزار و 450 تومان بسته شد.

لازم به ذکر است در دومین روز هفته، تعداد اسکناس و حواله دلاری افزایش یافت. اسکناس دلار ۴۴ هزار و ۳۵۹ تومان و حواله دلاری ۴۱ هزار و ۴۱۸ تومان فروخته شد.

۲۱۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا