اخبار ورزشی

قرارداد وسوسه انگیز سعودی‌ها به لیونل مسی!/ سالیانه ۶۰۰ میلیون یورو!

رسانه هایی مانند فوت مرکاتو و گل گزارش می دهند که لیونل مسی پیشنهاد پیوستن به الهلال را پذیرفته است.

به گزارش پی ام آپ؛ مسی پیشنهاد 1.2 میلیارد یورویی الهلال را پذیرفت!

اگر یک سال پیش رسانه ای اعلام کرد که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در لیگ عربستان در فصل 2023-2024 به مصاف یکدیگر خواهند رفت، این خبر یک شوخی و شایعه خنده دار به نظر می رسید اما رویای سعودی ها در حال تحقق است و گفته می شود کاپیتان قهرمان جام جهانی راهی ریاض شده می‌شود.

رسانه فوت مرکاتو مدعی است که خورخه مسی، پدر و مدیربرنامه‌های لئو، پیشنهاد ۱.۲ میلیاردی الهلال را پذیرفته است. در این گزارش آمده است:

دیگر تردیدی در مورد جدایی او از پاری سن ژرمن وجود ندارد، لیونل مسی همچنان امیدوار است به بارسا بازگردد، اما دولت عربستان سعودی بزرگترین قرارداد تاریخ را از طریق باشگاه الهلال به او پیشنهاد می کند. چیزی که تعادل را بیش از پیش کاهش می‌دهد.

چگونه می‌توان عملکرد مسی در فصل آخر حضورش در فرانسه را قضاوت کرد؟ بازیکنی که در لیگ ۱۶ گل زد و ۱۶ بار پاس گل داد. اما اغلب هواداران در خارج از زمین و بابت شکست‌ها و عدم تأثیرگذاری لئو در بازی‌های بزرگ، او را هو می‌کردند. رفتارهای لئو مانند سفر بدون اجازه به عربستان یا غیبت در جوایز UNFP و شرکت در یک کنسرت در بارسلونا، پاریس را آزرده خاطر کرده است.

لیونل مسی حالا اجازه دارد برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. براساس اطلاعاتی که به دست فوت مرکاتو رسیده، اکنون روند مذاکرات به طور کامل به سمت عربستان سعودی است. هواداران لئو که در اعماق قلب خود امیدوار بودند او یک بار دیگر لباس بارسا را بر تن کند، کم کم به این ایده عادت کرده‌اند که او راهی خلیج فارس می‌شود تا پیراهن الهلال را بر تن کند، باشگاهی که دشمن النصر و کریستیانو رونالدو است.

طبق اطلاعات ما، تیم ملی عربستان پیشنهاد قراردادی باورنکردنی را به نابغه آرژانتینی داده است. اگر لیونل مسی به عربستان برود، طی 2 سال مبلغ 1.2 میلیارد یورویی دریافت خواهد کرد. یعنی 600 میلیون در سال که دو برابر قرارداد کریستیانو رونالدو با النصر است.

مبالغ معجزه آسایی که به برادر و پدر لیونل مسی نیز اجازه می دهد تا بزرگترین کمیسیون تاریخ فوتبال را دریافت کنند. انتخاب اول کاپیتان تیم آرژانتینی همیشه بارسلونا بوده است، اما عدم اطمینان در مورد برنامه فیرپلی مالی باشگاه کاتالانی برای لالیگا، این بازیکن را مجبور کرده است تا با اکراه به خلیج فارس نقل مکان کند.

پیشنهاد نجومی الهلال به مسی; 600 میلیون یورو در سال!

مسی حتی آخرین در را برای بارسا باز گذاشته است و حاضر است صبر کند تا مشکلات آبی اناری ها با لالیگا حل شود، اما این روند در حال حاضر به وضوح به نفع عربستان است، زیرا طبق اطلاعات ما، پدر مسی قبلاً پیشنهاد انعقاد قرارداد با الهلال را پذیرفته است.

گزارش فوت مرکاتو اینجا به پایان رسیده و جالب اینکه سایت گل هم در خبر فوری و اختصاصی اعلام کرده مسی برای حضور در الهلال به توافق رسیده و طی روزهای آینده همه چیز نهایی می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا