اخبار روز سینما

تاریخ پخش سریال Agatha All Along مشخص شد

مارول استودیو، در نهایت تاریخ پخش سریال Agatha All Along را همراه با زمان تقریبی پخش سریال Daredevil: Born Again تایید و اعلام کرده است.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، زمان پخش سریال‌های آینده MCU (در دنیای سینمای مارول) مشخص شده است. مارول استودیوز در نهایت با انتشار یک تیزر، اعلام کردند که سریال Agatha All Along با پخش همزمان دو قسمت اول، از تاریخ 18 سپتامبر 2024 (28 شهریور 1403) روی شبکه دیزنی پلاس به روی آنتن خواهد رفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ پخش سریال Agatha All Along مشخص شد

این سریال در 9 قسمت تولید شده است و از طریق تمرکز به روی شخصیت «آگاتا هارکنس»، به صورت یک کمدی تاریک روایت می‌شود. بازیگرانی همچون «کترین هان»، «دبرا جو روپ»، «جو لاک»، «دیوید پیتون»، «دیوید لنگل»، «آسف علی»، «اموس گلیک»، «برایان برایتمن»، «کیت فوربس»، «آبری پلازا»، «پتی لوپن»، «علی آن»، «ماریا دیزیا»، «ساشر زاماتا»، «مایلز گوتیرز رایلی» و «اوکوی اوکپوکواسیلی» نیز در این سریال حضور دارند.

«جک شافر»، سازنده سریال واندا ویژن (WandaVision)، به عنوان رهبر تیم نویسندگان، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Agatha All Along، نقش داشته است.

«گانجا مونتیرو» و «ریچل گلدبرگ» نیز به عنوان کارگردانان این سریال مشغول به کار بوده‌اند. همچنین، مارول استودیوز تایید کرده‌اند که سریال Daredevil: Born Again در ماه مارس 2025 (اسفند 1403 یا فروردین 1404)، روی شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد و سریال Ironheart نیز در سال 2025 پخش می‌شود؛ اما تاریخ دقیق‌تری برای این دو سریال اعلام نشده است.

برنامه پخش سریال‌های لایو اکشن مارول برای سال‌های 2024 و 2025 مشخص شده و برنامه پخش سریال‌های دیگر (به استثنای انیمیشن‌ها)، در این دو سال در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی برنامه جدید سریال‌های استودیوی مارول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا