اخبار روز سینما

پوستر جدید فیلم مورد انتظار Evil Dead Rise منتشر شد

برادران وارنر ادامه دادن هری پاتر را دارد: «دیوید زاسلاو» مدیر عامل شرکت برادران وارنر دیسکاوری دیسکاوری مشتاق است تا پروژه های مجموعه فیلم های این شرکت را دوباره به کار اندازد و این به این معنی است که اگر جی کی کی خالق باشد. “هری پاتر” با آن ها همکاری می کند هم مجموعه فیلم های هری پاتر را به راه می افتند.

دیوید زاسلاو در جریان یک کنفرانس با سرمایه گذاران گفته: “ما خوایم تمرکزمون رو بزاریم روی فرانچایز ها ما چندین ساله که هیچ فیلم سوپرمنی سوپرمنی نساخته ایم. چند ساله که دیگه هری پاتر رو نساختیم. فیلم های و مجموعه فیلم های هری پاتر توی سال های گذشته مردم زیادی رو برای وارنر به ارمغان آورده اند.

بعد از صحبت ها زاسلاو اشاره کرد که این چندین حقوق سینمایی ارباب حلقه‌ها حلقه‌ها حلقه‌ها را در اختیار دارد بعد از هری هری پاتر بازگشت و گفت: «خیلی خوب خوب می‌شود اگر باز بتونیم برای پاتر پاتر با کار کار انجام شود.

نکته قابل توجه است که این بحث در جلسه مطرح شده مطرح می شود و به این معنی است که این تنها ایدیه و خالی خالی نیست و احتمال عملی شدنش وجود دارد.

جا دارد بگویم که «کریس کلمبوس» کارگردان اولین قسمت هری پاتر یعنی هری پاتر و سنگ جادو (هری پاتر و سنگ جادو 2001) .

برادران وارنر سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ هشت قسمت از پاتر را تولید کرد که مجموعه فیلم ها در سرتاسر فروشی ۷ , ۷ ۷ میلیارد دلاری است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا