اخبار روز سینما

پوستر جدید از فیلم نگهبانان کهکشان 3 [+عکس]

فیلم نگهبانان کهکشان 3 به کارگردانی جیمز گان به زودی اکران می‌شود و آخراً پوستر جدید از فیلم نگهبانان کهکشان 3 به انتشار رسید.

قسمت سوم نگهبانان کهکشان به زودی اکران خواهد شد و مجدداً پوستر فیلم Guardians of the Galaxy جلد 3 منتشر شد. قسمت سوم فیلم نگهبانان کهکشان در آستانه اکران قرار دارد.

این قسمت از فیلم Guardians of the Galaxy آخرین کارگردانی جیمز گان برای دنیای سینمایی مارول خواهد بود که در طی تبلیغات اینه جدیدترین پوستر نگهبانان کهکشان به انتشار رسید.

پوستر جدید از فیلم نگهبانان کهکشان 3

قسمت سوم نگهبانان کهکشان

نگهبانان کهکشان بخش یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس تیم ابرقهرمانای ننگ کشان محصول مارول کامیکس ساخته شده و توسط مارول استودیوز تولید و به وسیله دستگاه اسییود الت دیزنی عرضه خواهد شد. این فیلم در نظر گرفته شده است که دنباله‌ای بر نگهبانان کهکشان (۲۰۱۴) و نگهبانان که ۲۰۱۷) و سی و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول باشد.

بیشتر بخوانید:

کلیپ جدید از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

اولین تصویر از سیلوستر استالونه در فیلم نگهبانان کهکشان

پوستر فیلم Guardians of the Galaxy جلد 3

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی جیمز گان ساخته شده و در آن گروه از بازیگران س پرت، زوئی سالدانیا، دیو باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، کارن گیلالان، پام کلمنی، دبیکی، شان گان، سیلوستر استالونه، ویل پولتر، چوکودی ایوجی. و ماریا باکالوا حضور دارند. در این فیلم، نگهبانان برای دفاع از جهان و محافظت یکی از دست‌ها به مأمین ند.

در ادامه می‌توانید جدیدترین پوستر نگهبانان کهکشان را ببینید:

پوستر جدید از فیلم نگهبانان کهکشان 3
جدیدترین پوستر نگهبانان کهکشان

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا