اخبار روز سینما

از دست ندهید: استایل +18 هانده ارچل با دامن خیلی کوتاه [+فیلم]

تصاویری را از استایل جدید هانده ارچل با دامن کوتاه و چین دار (هنده ارسل).

پست جدید اینستاگرام هانده ارچل نشان از حضور او در یک مراسم دارد. Hande Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و همزمان با بازی در سریال گر سریال ک مدلینگ حرفه ای شد. او در سالی که گذشت به زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

بیوگرافی هانده ارچل

عکسی از هانده ارچل و دمت اوزدمیر با استایل مدرسه‌ای

استایل جدید هانده ارچل با دامن کوتاه و چین دار

یکی از زباترین بازیگران زن ترکیه ای هانده ارچل است که از طرفداران سریال های تر آن علاقه زیادی به او دارند. این روزها با انتشار هر تصویر یا ویدئو در صفحه اینستاگرام هانده ارچل همه‌نای دودا بازیگر خوشگل ترکیه به صفحه وی سرازیر می‌شوند و برای دیدن او در ویدئوها و قرار دادن سر و دست می‌شوند. در ادامه ما استایل لباس‌های او را با شلوار دم‌پا گشاد می‌بینم که این روزها بسیار اسیاری است.

بیشتر بخوانید:

استایل هانده ارچل در یکی از شهرهای ایتالیا

استایل هانده ارچل موقع ورزش کردن (Hande Erçel)

استایل هانده ارچل با دامن کوتاه

این بازیگر که به تازگی با فرزند دومین خانواده ثروتمند تریه در رابطه است، خانواده شاشاعه هاکان سابانجی ارتباط خوبی ندارد. چندی پیش که قرار بود به مسافرت بروند، خانواده هاکان اجازه استفاده از جت شخصدا رفادا .

در مصاحبه جدید هانده ارچل که در رابطه با خانواده هاکان سوال هرسیده شاد، ح داد پاسخ ندهد:

تشکر می‌کنم، همه چی روبه راه است.

بیشتر بخوانید:

زایمان هانده ارچل [+ویدیو]

تصاویر لو رفته از چهره بدون میکاپ هانده ارچل

ویدیوی مصاحبه جدید هانده را ببینید:


هانده بر مدل بازیگری نیز می‌باشد. او در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تأثیر زیادی داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال کننده دارد. استایل منشوری هانده ارچل در این مراسم توجه ها را جلب کرد.

بیشتر بخوانید:

ویدیوی انگلیسی حرف زدن هانده ارچل

استایل لش هانده ارچل با حوله تن پوش

پدر هانده اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده دارای یک خواهر به نام غمزه است که در سال ۲۰۱۹ ازدواج نام غمزه است که در سال ۲۰۱۹ ازدواج کرده است در سال ۲۰۱۹ سال ۲۰۱۹ در ماوی به دنیا آمد. اسم ایلین را برای زنده نگه داشتن یاد مادرش بر روی ایلین گذاشته‌اند. مادر آن‌ها به خاطر بیماری سرطان جان خود را از دست داد. طبق خبرها خواهرزاده هانده ارچل هم درگیر این بیماری هست و امیدواریم هرز چه ت یدا کند.

برترین استایل های هانده ارچل

استایل جدید هانده ارچل

جهت خواندن اخبار درباره چهره ها به دسته اخبار سلبریتی مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی منتشر شده و نرظرات بیان نشوندان زاما بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا