اخبار روز سینما

پوسترهای قسمت ششم مجموعه فیلم‌های Scream منتشر شدند

«بیلی ایکنر» نویسندۀ فیلم کمدی و عاشقانه (برادران) درمورد فروش فیلم-ش در روز های اول اکرانش کرده است و در این مورد است: “افراد دگر جنس گرا ویژه در بخش های خاصی از کشور از دیدن این فیلم سینمایی امتناع کرده اند.”

بیلی علاوه بر نویسندگی، در این فیلم نقش کرده و همچنین را بر عهده داشته باشد. در رسمی خود نوشته است به فیلم-ش افتخار می کند و همچنین درمورد مخفیان فیلمش در میان مردم نوشته می شود: “دیشب توی لس آنجلس یواشکی وارد یکی از سینماهایی می شود که درحال اکران فیلم هست و تمام بلیط هاش فروش رفته رفته رفته است. تماشاگران فیلم اول تا آخر قهقه می زدند در سالن از شدید منفجر شد و دید ها وقتی از سالن خارج می شدند اشک هاشون رو پاک پاک می کردند. واقعاً جادویی بود. و واقعاً به این فیلم افتخار می کنم.»

اینکر همچنین داد: «متاسفانه این دنیایی که توش زندگی می‌کند، وجود نقدهای درخشان و نمرات فوق‌العاده است که این فیلم را هم افراد دگر دگر جنس گرا را به ویژه در بخش‌هایی از کشور از دیدن این امتناع می‌کنند. . این نامید کننده اما خب چه میشه کرد.»

این فیلم با موضوع همجنسگرایی است که توسط استودیوی فیلمسازی بزرگ یعنی یونیورسال پیکچرز به نمایش در آمده و همچنین فیلمی است که تمام بازیگران آن همجنس گرا گرا هستند.

این فیلم باکس آفیس این آخرین هفته با شکست شکست خورد و با نمایش در ۳۳۵۰ سینما تنها ۴۸ میلیون دلار فروش داشت و در رتبه چهارم جدول باکس آفیس آفیس قرار گرفت. این فیلم ساخت ۲۲ میلیون دلاری با توجه به فروش نامیدکننده‌اش برای رسیدن به سوددهی با مشکل مواجه شده است.

با این فیلم موفق شده است که نظر را به خود جلب می کند در نظرسنجی ها به نظر می رسد که بینندگان نظر مثبتی درمورد این فیلم دارند. یونیورسال پیکچرز است که تبلیغات دهان به ماندگاری این فیلم سینماها برای هفتگی دیگر کمک کنند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا