اخبار روز

آخرین عکس بازیگر اصلی قبل از مرگ/عکس

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، «ملوک تولو نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت رادیو، تئاتر و تلویزیون گلستان پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا و زخم سیاه به دلیل ابتلا به بیماری درگذشت. تضعیف سیستم ایمنی در فصل اول سریال پایتخت سال ها در کنار بازیگران این سریال به ویژه «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین فر» در تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی درگذشت بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک تولونژاد پس از ابتلا به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متأسفانه به دلیل جراحات ناشی از بیماری کرونا و قارچ سیاه، سیستم ایمنی بدن وی به شدت ضعیف شده و بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم به خوبی شاهد بازی خانم ملوک تولونژاد بوده است.

او همچنین در فیلم تاکسی برگشت که از شبکه طبرستان به کارگردانی محمدحسین صفری پخش شد بازی کرد.

خانم تولون نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر ثابت نقی را بازی می کرد. نقی در ورزش کشتی پایتخت 5 حضور داشت و خانم طلوع نژاد نقش لیدر سریال را بر عهده داشت.

شنبه 20 شهریور 1400 ملوک تولونژاد بازیگر گلستانی تئاتر و تلویزیون و هنرمند باتجربه تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال های پایتخت 5 و پایتخت 6 به دلیل بیماری قارچی سیاه و سفید گسترده کرونا و دارفانی به شهرت رسید. ، که از بیماری های گسترده رنج می برد، با آخرین اخبار سال جاری دار فانی را وداع گفت.

آخرین تصویر شاه طلوع نژاد قبل از مرگ/عکس

۲۴۵۲۴۵

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا