اخبار روز

پلاک تاکسی برای 4 خودروی برقی صادر شد. تحول سبز در حمل و نقل عمومی تهران آغاز شد

رئیس سازمان مدیریت و نظارت سازمان تاکسیرانی شهر تهران از تایید مشخصات فنی چهار خودروی برقی و دریافت پلاک تاکسی از وزارت کشور خبر داد.

به گزارش صداوسیما، رئیس سازمان مدیریت و نظارت سازمان تاکسیرانی شهر تهران از تایید مشخصات فنی چهار خودروی برقی و دریافت پلاک تاکسی از وزارت کشور خبر داد.

شادی مالکی گفت: ادامه سیاست دولت سیزدهم و شهرداری کلانشهر تهران برای کاهش آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور به ویژه شهر تهران، نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری و افزایش ایمنی خدمات به شهروندان وزارت کشور مصوب کرد. مشخصات فنی چهار مدل خودروی برقی ضمن صدور تاییدیه تاکسی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شد.

رئیس سازمان مدیریت و نظارت سازمان تاکسیرانی شهر تهران افزود: این اولین گام برای تایید مشخصات فنی خودروهای برقی است و سایر خودروهای برقی وارداتی هم اکنون مراحل فنی را برای اخذ این مجوز از وزارت کشور طی می کنند.

شادی مالکی افزود: این آغاز تحولات اساسی و دوستدار محیط زیست در سیستم حمل و نقل عمومی تهران خواهد بود.

قرار است 27 هزار و 500 تاکسی برقی از محل قرارداد شهرداری با شرکت های چینی وارد تهران شود و 27 هزار تاکسی دیگر نیز از سوی وزارت حراست به شهرداری تهران تحویل داده می شود.

4 شرکت خودروسازی خودروهای برقی خود را ارائه کرده اند، قراردادها امضا شده و تعدادی تاکسی نیز ارائه شده است، اما همه آنها منتظر پلاک هستند. پس از نصب پلاک «T» عملیات این خودروها در خطوط تعیین شده آغاز می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا