اخبار روز سینما

پست همایون شجریان درباره حواشی سحر دولتشاهی

به تازگی « همایون شجریان » درباره حواشی اخیر « سحر دولتشاهی » عکس‌العمل نشان داد که جنجال برانگیز بود و حواشی زیادی در پی داشت.

«همایون شجریان»، خواننده مطرح موسیقی ایرانی، در پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام؛ شایعاتی که در مورد جدایی او از «سحر دولتشاهی» بازیگر سینما، منتشر شده بود را تکذیب کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


پست همایون شجریان درباره حواشی سحر دولتشاهی

«همایون شجریان» و «سحر دولتشاهی» که در بسیاری از برنامه‌ها، از آن‌ها به عنوان دوست‌داشتنی زوج هنری ایران یاد می‌شود؛ در روزهای اخیر، درگیر حواشی از جانب کانال‌های یوتیوب با شایعاتی در رابطه با بارداری «سحر دولت شاهی» و سقط جنین او به دلیل خیانت «همایون شجریان» شده بودند. این شایعات به قدری گسترده شد که این زوج هنرمند و سرشناس را مجبور به واکنش کرد.

پست همایون شجریان درباره حواشی سحر دولتشاهی

«همایون شجریان» در اینستاگرام خود نوشت:

عزیزان دل به این مزخرفات توجه نکنید. نه خیانتی در کار من و سحر جان بوده، نه بچه‌ای که بخواد انداخته بشه. تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست. خسته شد صبر ما.

این پست «همایون شجریان» با استقبال هواداران او و همسرش، روبرو شده است. بسیاری از مردم در کامنت‌های این پست؛ برای این زوج آرزوی خوشبختی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پست همایون شجریان درباره حواشی سحر دولتشاهی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا