اخبار روز سینما

پست اینستاگرامی عجیب این بازیگر همه را شگفت زده کرد!/ عکس غیرمعمول نعیمه نظام دوست

پست عجیب نعیمه نظام دوست که به تازگی منتشر کرده است

نعیمه نظام دوست بازیگر نقش مادر عمو پورنگ در سریال محله و بلبل پست جدیدی در اینستاگرامش منتشر کرده است که کمی عجیب است.

پست عجیب نعیمه نظام دوست که به تازگی منتشر کرده است

وی در ادامه نوشت:

خوب، اگر دقت کنید، می بینید که هر کسی یک نفر را دارد که بارها با او خداحافظی کرده و به او بازگشته است، همه وابسته می شوند و همه می ترسند فراموش شوند و هرکسی یک نفر را دارد که به آنها انگیزه می دهد. زندگی کردن .

خوب، اگر دقت کنید می بینید که همه فکر می کنند تنها کسانی هستند که شب به همه چیز فکر می کنند و شب ها احساس گناه می کنند و می خواهند بسیاری از خاطرات، اتفاقات و حرف ها را پاک کنند و خیلی چیزها را فراموش کنند.

همه فکر می کنند تنها کسانی هستند که بیشتر اوقات تمایلی به معاشرت ندارند، آنها تنها کسانی هستند که حتی در جمع عمیقا احساس تنهایی می کنند و تنها کسانی هستند که برای دستاوردها و دارایی های خود رنج کشیده اند. و تنها کسانی هستند که گاهی حسادت می کنند و با منطق و استدلال جلوی حسادت را می گیرند و وجودشان را با تلاش متعادل می کنند.

همه فکر می کنند زندگی برای همه آسان است و فقط برای آنها با سختی ها و کشمکش ها همراه است. اما همه ما برابریم! دقیقاً همینطور؛ کمی بالاتر و پایین تر؛ کمی بیشتر یا کمتر؛ اما با احساسات، تجربیات و داستان های مشابه!

خوب اگه دقت کنیم همه مثل همیم فقط بلدیم وانمود کنیم که هیچی مهم نیست ولی مهمه…

برای ما افراد با احساسات و افکار و هوش انسانی همه چیز مهم است و همه ما در خلوت خود به همه چیز فکر می کنیم و از همه چیز غمگین می شویم…

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا