اخبار ورزشی

تا اتمام پروژه های نیمه تمام، نباید پروژه ی دیگر آغاز شود!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ سید محمد پولادگر امروز جمعه نوزدهم خرداد در حاشیه مراسم افتتاحیه پروژه استخر خورشید در شهر چادگان با اشاره به تلاش برای افتتاح پروژه های دیگر در سایر شهرهای اصفهان گفت: متاسفانه پروژه های نیمه تمام زیادی در کشور وجود دارد و دستور رئیس جمهور تصریح می کند که پروژه های جدید شروع نمی شود مگر اینکه پروژه های ناتمام گذشته به پایان برسد.

وی افزود: تمام تلاش وزارتخانه ها اعم از وزارت ورزش و مسئولان استان بر این است که پروژه های نیمه تمام به اتمام برسد. در حال حاضر نیز باید شرایط آماده شده پروژه هایی که در گذشته آغاز شده اند باز شود و حتی هزینه های اولیه آنها نیز به هدر رفته است.

امیدواریم تمامی پروژه های ناتمام در خدمت مردم قرار گیرد

در ادامه جواد محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به افتتاح استخر آفتاب گفت: امروز به فضل الهی و با تلاش فراوان با حضور معاون توسعه ورزش حرفه ای و مسابقات قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، مسئولان محلی و استانی و نمایندگان استانداری شاهد مراسم تکمیل، افتتاح و بهره برداری از استخر شنای شهرستان چادگان بودند.

وی ادامه داد: سال گذشته در سفر استاندار مصوب شد برنامه ریزی های لازم برای تکمیل این پروژه انجام شود. اداره کل ورزش و جوانان نیز این پروژه را با حمایت خیرین ورزشی استان بحمدالله پس از پانزده سال به اتمام رساند و امروز شاهد افتتاح آن هستیم. امیدوارم با افتتاح این استخر که جزو 250 کار ناتمام ورزشی استان بود. با توجه از آنجایی که سال گذشته نزدیک به 25 پروژه افتتاح کردیم، در سال آینده شاهد این اتفاقات برای خدمت به مردم خواهیم بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا