اخبار ورزشی

پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد!

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی آغاز شد و نیمه اول این دیدار با یک گل به سود پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش پی ام آپ، قضاوت این دیدار که نزدیک به 50 هزار هوادار آن را از نزدیک تماشا می کنند، اشکان سهری است.

ترکیب استقلال و پرسپولیس

پرسپولیس در این بازی با علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، وحید امیری، سعید صادقی و عیسی آل کثیر بازی می‌کند.

ترکیب استقلال هم به این ترتیب است:

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، صالح حردانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، سعید مهری، مهدی قایدی، ارسلان مطهری و محمد محبی.

.

دربی 101

پایان نیمه اول با گل پرسپولیس

* استقلالی ها در اوایل بازی و در ثانیه هشتم توپ را وارد محوطه جریمه پرسپولیس کردند اما علیرضا بیرانوند توپ را قبل از رسیدن به مهاجم استقلال مهار کرد.

* در دقیقه 5 جعفر سلمانی مدافع استقلال نزدیک محوطه جریمه روی سعید صادقی خطا کرد. با سوت اشکان سهری، بازیکنان استقلال به سمت داور رفتند و به این تصمیم اعتراض کردند. البته این ضربه برای بازیکنان پرسپولیس نتیجه ای نداشت.

* پیمان یوسفی گزارشگر دربی 101 در واکنش به اعتراض استقلالی ها گفت: برای اشکان سهرکی دعا کنید نتیجه خوبی بگیرد!

* در دقیقه 10 ارسال صالح حردانی در محوطه جریمه پرسپولیس قبل از اینکه به ارسلان مطهری برسد توسط مدافعان پرسپولیس مهار شد.

* در دقیقه 12 اشکان سهری به یکی از کمک های ساپینتو کارت زرد نشان داد.

* پس از 15 دقیقه بازی، هیجان و فشار اولیه روی دو تیم کمی آرام شد.

دربی 101

* در دقیقه 21 خطرناک ترین موقعیت بازی تا اینجای کار ایجاد شد. محمد محبی مهاجم استقلال از پشت مدافعان پرسپولیس فرار کرد و وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد اما ضربه نهایی او با اختلاف کمی از کنار قائم خارج شد.

* استقلال تا دقیقه 25 شرایط بهتری نسبت به حریف خود دارد. در دقیقه 25، ارسلان مطهری، مهاجم استقلال با شوتی وارد محوطه جریمه پرسپولیس روی دروازه سرخپوشان شد که توپ با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

* در حالی که جریان بازی به سود استقلال پیش رفت، مهدی ترابی در دقیقه 29 با ضربه محکمی از محوطه جریمه استقلال دروازه سیدحسین حسینی را باز کرد و اولین گل بازی را به ثمر رساند.

* در دقیقه 32 بازی، ارسلان مطهری مهاجم استقلال که هواداران این تیم روی گل خود حساب کرده بودند، به دلیل مصدومیت تعویض شد و جای خود را به پیمان بابایی داد. ارسلان هنگام خروج از زمین گریه کرد و ساپینتو او را در آغوش گرفت.

* در دقیقه 40 بازی، ضربه محکم سعید مهری هافبک استقلال به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

* در دقیقه 43 ضربه محکم بازیکنان پرسپولیس را سید حسین حسینی تا حدی مهار کرد.

* در دقیقه 45 در حالی که پرسپولیس از روی ضربه کرنر پیروز می شد، پرتاب سنگ و بطری به سمت سروش رفیعی باعث شد تا بازی برای لحظاتی متوقف شود و یکی از فیلمبرداران کنار زمین مصدوم شود.

دربی 101

شروع نیمه دوم و تک به تک قایدی

در دقیقه 48 مهدی ترابی از سمت راست خط دفاع استقلال عبور کرد و از آرش رضوند عبور کرد و وارد محوطه جریمه استقلال شد که توپ او به کرنر رفت.

در دقیقه 49 مهدی قائدی از مدافعان پرسپولیس جدا شد و با علیرضا بیرانوند تک به تک شد اما بیرانوند ضربه مهاجم استقلال را مهار کرد و مانع از گلزنی او شد.

در دقیقه ۶۲ مهدی قایدی داخل محوطه جریمه پرسپولیس زمین خورد که اعتقاد به پنالتی داشت. خورشیدی این صحنه را خطا اعلام نکرد و مدافعان پرسپولیس هم بابت بی تفاوتی خورشیدی نسبت به نشان ندادن کارت زرد به مهاجم استقلال معترض شدند.

شهرآورد

در دقیقه 65 دانیال اسماعیلی فر به دلیل خطای مهدی قائدی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

در دقیقه 67 جعفر سلمانی، مدافع چپ استقلال از زمین خارج شد و ابوالفضل جلالی به جای او وارد زمین شد.

در دقیقه 68 دیدار رودررو کاپیتان استقلال با مهدی ترابی منجر به درگیری این دو بازیکن شد و به دنبال آن درگیری بین سایر بازیکنان به وجود آمد. خورشیدی در نهایت به علی نعمتی پرسپولیس و مهدی ترابی و چشمی استقلالی ها کارت زرد نشان داد.

در دقیقه 70 دانیال اسماعیلی فر که مصدوم شده بود زمین را ترک کرد و فرشاد فرجی جای او را گرفت.

در دقیقه 81 اشکان سهری داور مسابقه با مصدومیت به سمت زمین مسابقه رفت تا پای آسیب دیده خود را درمان کند. در نهایت سهری نتوانست ادامه دهد و در دقیقه 85 محمدحسین زاهدی فر جای سهری را گرفت!

گل تساوی استقلال در دقیقه ۱۰+۹۰

در دقایق پایانی رمضانی، شهباززاده و نیک نفس به جای محبی، چشمی و رضاوند وارد زمین شدند. در پرسپولیس امید عالیشاه جایگزین سعید صادقی شد.

در دقیقه ۵+۹۰ شوت مهدی ترابی به تیرک افقی استقلال برخورد کرد.

برای این مسابقه ۹ دقیقه وقت تلف شده در نظر گرفته شد. استقلال به فشار حملاتش اضافه کرد. در حالی که پرسپولیس روی این حملات مقاومت کرده بود، ضربه سر محمد حسین مرادمند در دقیقه ۱۰+۹۰ کار را به تساوی کشاند.

همچنین ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال نیز با کارت قرمز زاهدی فرد اخراج شد. ساپینتو با سایر داوران کنار زمین درگیر شد و تماشاگران پرسپولیس با فریاد و پرتاب از او استقبال کردند!

دربی 101

شروع وقت اضافه

یحیی گل محمدی در ابتدای وقت اضافه، مهدی عبدی را به جای عیسی آل کثیر معرفی کرد.

در دقیقه 93 ضربه مهدی ترابی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

پنجمین تعویض استقلال. محمدحسین مرادمند زننده گل تساوی استقلال به دلیل مصدومیت جای خود را به عارف غلامی داد.

در دقیقه 102 ضربه سر فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

نیمه اول وقت اضافه پس از 15 دقیقه بدون گل بود و دو تیم با تساوی وارد 15 دقیقه پایانی این دیدار شدند.

اولین موقعیت خطرناک تمدید دوم را پرسپولیس به دست آورد. امید عالیشاه در دقیقه 108 فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه سر او به سختی از دست رفت.

در دقیقه 115 پرسپولیس از سمت راست محوطه جریمه استقلال شوت شد. امید عالیشاه پشت این توپ حرکت کرد و ضربه مستقیم او وارد دروازه سید حسین حسینی شد.

در دقیقه ۱۲۰ وحدت هنانوف به جای مهدی ترابی وارد زمین شد و کمال کامیابی نیا هم جای وحید امیری را گرفت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا