اخبار روز

پرسپولیس با تعویض های اسمار شکست خورد

محمود کلهر: متاسفانه تعویض های نادرست عثمر باعث این شکست شد، البته نباید از تعویض های خوب مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک سده گذشت. پرسپولیس را خوب آنالیز کرده بود.

یک کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس در بازی که باید می برد شکست خورد. متاسفانه تعویض های نادرست اسمار بود که باعث این باخت شد.

محمود کلهر در گفت وگو با فارس، بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک را حساس ترین بازی دانست. پرسپولیس در دیداری که باید برنده می شد شکست خورد. متاسفانه تعویض های ضعیف عثمر عامل این باخت بود، البته نباید از تعویض های خوب مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک صد غافل شد. پرسپولیس را خوب آنالیز کرده بود. در نهایت پرسپولیس دو بار برگشت و فکر می کنم آلومینیوم در دقیقه 119 بازی را به تساوی کشاند. فقدان ضربات پنالتی نبود بیرانوند تاثیرگذار بود هر چند سرمربی پرسپولیس برخلاف سرمربی آلومینیوم اراک با تصمیماتش دست و پنجه نرم کرد.

این کارشناس فوتبال با نگاهی به شرایط دیگر تیم های صعود کننده گفت: سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده و باید چهارشنبه به مصاف پرسپولیس برود. باخت به آلومینیوم اراک باعث می شود پرسپولیس از میادین دور بماند و این برای سپاهان در آستانه این بازی مهم است. سپاهان بار دیگر توانست کیفیت خوب خود را در زمین نشان دهد.

کلر در خصوص حذف پرسپولیس و استقلال از جام حذفی و تیم هایی که معتقد است به فینال می رسند، گفت: این دو تیم ارغوانی قطعا هواداران بی شماری دارند و حذف آنها از جذابیت رقابت برای فوتبالدوستان می کاهد اما تیم ها در این رقابت ها قهرمانی را دنبال می کنند و فکر می کنم اگر سپاهان و ملوان قبل از فینال به مصاف هم نروند می توانند به فینال راه پیدا کنند. ملوان یکی از تیم های ریشه دار است که همیشه به عنوان یک مدعی در جام حذفی ظاهر می شود.

با این حال نمی توان از تیم تراکتورسازی گریان گذشت.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا