اخبار روز

یارانه جدید با تغییر در حساب مشمولان یارانه و به صورت نقدی پرداخت می شود/ جزئیات خبر

به گزارش پی ام آپ، داود منظور در صفحه مجازی خود از آغاز اجرای فراگیر کالابرگ الکترونیک در روزهای آینده برای سه دهک اول درآمدی خبر داد.

وی افزود: افزایش ۲۰ درصدی مبلغ یارانه در صورت استفاده از کالابرگ برای خرید ۹ قلم کالای اساسی مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی انجام خواهد شد.

وی گفت: امکان استفاده از یارانه ماه آینده برای خرید کالاهای مشمول طرح کالابرگ در هر ماه وجود خواهد داشت.

فرماندار کهگیلویه از اجرای طرح کالا برگ اقتصادی در این شهرستان خبر داد.

سید عبدالعزیز موسوی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: اجرای طرح الکترونیک کالابرگ در این شهرستان در قالب خرید اختیاری با کارت سرپرست خانوار مورد توجه قرار گرفت.

وی ابراز کرد: میزان خرید یارانه ای در طرح الکترونیک از یارانه ماه آینده سرپرستان خانوار کسر می شود.

موسوی گفت: این طرح برای شهروندانی که یارانه دریافت می‌کنند به صورت اختیاری قابل استفاده است و شهروندان برای رفع ابهامات درباره این طرح می‌توانند به اداره کار، رفاه و تعاون مراجعه کنند.

وی با اشاره به آغاز طرح از ۱۵ خرداد، گفت: با اجرای طرح یارانه نقدی به هیچ وجه قطع نمی‌شود و این طرح به‌صورت اختیاری است.

فرماندار کهگیلویه گفت: هیچ اجباری در کار نیست و مردم به هر میزان از اعتبار یارانه خود از کالاهای یاد شده خریداری کنند و بقیه اعتبار آنها در قالب یارانه نقدی به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

فرماندار کهگیلویه گفت: تعهدی وجود ندارد و افراد می توانند هر مبلغی از دارایی های مندرج را از محل اعتبار یارانه خود خریداری کنند و مابقی اعتبار آنها به صورت یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

موسوی با بیان اینکه تمامی واحدهای فروشگاهی شهرستان امکان اتصال به شبکه سراسری الکترونیک کالابرگ را دارند افزود: واحدهای فروشگاهی کوچکتر در هر منطقه شهرستان می توانند با کارتخوان خود به شبکه سراسری الکترونیک کالابرگ متصل شوند.

وی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی به مغازه ها و کسبه برای ثبت نام و مشارکت در طرح باید به عنوان اولین گام در راستای اجرای طرح مورد توجه جدی قرار گیرد، افزود: با هماهنگی ادارات باید از ظرفیت شوراها و دهیاران استفاده شود.

وی با تاکید بر نظارت و پشتیبانی جهاد کشاورزی بر تجهیز فروشگاه‌ها و آمادگی لازم برای استفاده شهروندان از طرح کالابرگ الکترونیکی، خاطر نشان کرد: هدف دولت در طرح گره گشایی از مشکلات مردم در تأمین کالاهای اساسی و تثبیت قیمت‌ها است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا