اخبار روز سینما

پدرم خودکشی نکرد!

به گزارش پی ام آپ، در هفته های اخیر توران پوراحمد خواهر کیومرث پوراحمد ادعاهایی مبنی بر کشته شدن برادرش در فضای مجازی مطرح کرد. روزنامه اعتماد به همین بهانه گفت وگویی با پگاه پوراحمد، دختر کیومرث پوراحمد انجام داده که بخشی از آن را در ادامه می خوانید.

دختر کیومرث پوراحمد درباره ادعای خاله اش در فضای مجازی مبنی بر قتل پدرش اینگونه گفت: آنچه خاله ام نوشته درست است اما تا زمان مناسب در مورد روند پرونده و جزئیات ماجرا صحبت نمی کنیم. اما من این را خواهم گفت: اصلاً تصمیم پدرم این نیست که خودش را بکشد، حتی اگر می‌دانست چه اتفاقی برایش می‌افتد.» درست نیست.

دختر کیومرث پوراحمد نیز روز حادثه را اینگونه توصیف کرد: پدرم اغلب از یکی که در شمال می‌شناخت ویلا اجاره می‌کرد و به شمال می‌رفت چون می‌خواست بنویسد و تنها باشد، معمولاً تنها می‌رفت. بار اول نبود تازه رفته بود شمال قرار بود به تهران برگردد چون قرارهای متفاوتی داشت اما ناگهان این اتفاق افتاد. در روز حادثه صاحب ویلا به آنجا رفت و با حادثه مواجه شد و پلیس را در جریان گذاشت. همه خانواده ها به شیوه خود تاکید می کنند که پدر ما برای خودکشی به شمال نرفته است.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا