اخبار روز

ایران‌خودرو: پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ همه استانداردهای ایمنی را دریافت کرده است!

به نقل از شمانیوز، ایران خودرو؛ پس از درج اطلاعاتی در مورد استفاده از موتور TU3 و ویژگی های پژو 207 با موتور TU3 در رسانه ها، اعلام کرد که با توجه به محبوبیت پژو 207، تصمیم بر این شد که این محصول با موتور TU3 ساخته شود. به عنوان محصول پایه خانواده محصولات پژو 207 تعریف شده و به بازار عرضه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این محصول دارای ویژگی هایی مانند سیستم های تهویه مطبوع اتوماتیک، چند رسانه ای، کروز کنترل، دوربین دید عقب، ترمزهای دیسکی جلو، چراغ های روشنایی روز، سیستم کنترل صوتی بر غربیلک فرمان و آینه های برقی است.

این خودروساز با اشاره به مزایای استفاده از موتور TU3 در محصولات خود از جمله پژو 207 تاکید کرد که این موتور از نظر مصرف سوخت کم مصرف ترین موتور در خانواده ایران خودرو است و استفاده از این موتور این امکان را فراهم می کند که طیف وسیعی از محصولات با نیروی محرکه متنوع در سبد محصولات شرکت گنجانده شود.

به منظور پاسخگویی به تقاضای مشتری، شرکت های خودروسازی جهان به طور کلی طیف متنوعی از موتورها را با توجه به کلاس اندازه یک محصول کالیبره کرده و به بازار عرضه می کنند. با این رویکرد، پژو همچنین طیف متنوعی از موتورها با حجم های مختلف را در خانواده ارائه می دهد. محصولات خود را تولید و به بازار عرضه کرده است.

در همین راستا، شرکت ایران خودرو با هدف پوشش دادن طیف وسیع تری از مشتریان، خودروی پرطرفدار و پرطرفدار TU3 207 را به عنوان خودرویی کم مصرف تر در سبد محصولات خود به بازار خودرو عرضه کرده است.

موتور TU3 کوچکترین موتور ایران خودرو است و با وجود حجم کم از راندمان خوبی برخوردار است.

ایران خودرو تاکید کرد: این محصول یکی از خودروهای جدید تولیدی این خودروساز است که معمولا قیمت آن با توجه به تغییرات قیمتی برخی نهاده های تولید تعیین می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا