اخبار روز سینما

ویل اسمیت در فیلم اکشن Sugar Bandits حضور خواهد داشت

به تازگی خبری در دنیای سینمایی منتشر شده که در آن حضور ویل اسمیت در فیلم اکشن Sugar Bandits را تایید می‌کند؛ در ادامه به این خبر خواهیم پرداخت.

استفانو سولیما کارگردان و نویسنده اهل ایتالیا، در حال ساخت فیلم اکشن سارقان شکری است که با بازی «ویل اسمیت» و همکاری با استودیوی «وستبروک» و «ای‌ جی‌ سی» تولید خواهد شد. این فیلم اقتباسی از رمان «چاک هوگان» خواهد بود و «ویل اسمیت»، در آن به نقش یک سرباز سابق عملیات ویژه می‌پردازد. داستان این فیلم در «بوستون» رخ می‌دهد و «ویل اسمیت» به همراه گروهی از اشخاص ماهر، تلاش می‌کنند تا تجارت مواد مخدر را در این شهر از بین ببرند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


حضور ویل اسمیت در فیلم اکشن Sugar Bandits

«سولیما» که شهرت خود را از طریق کارهای پیچیده جنایی و نقاشی روابط زیرزمینی به دست آورده است، اخیرا سریال ایتالیایی هیولا را که بر اساس قاتل زنجیره‌ای معروف «هیولای فلورانس» ساخته شده بود، کارگردانی کرده است.

حضور ویل اسمیت در فیلم اکشن Sugar Bandits

وی از سریال‌های معروفی مانند صفر صفر صفر «آمازون» و فیلم بدون پشیمانی با بازی «مایکل بی جردن» هم به عنوان کارهای دیگر در کارنامه‌اش دارد. اصلی‌ترین اثرهای «ویل اسمیت»، شامل برنده شدن جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول برای شاه ریچارد و تکمیل فیلمبرداری پسران بد 4 می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور ویل اسمیت در فیلم اکشن Sugar Bandits چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا