اخبار روز سینما

ویدیو : مسخره کردن صحبت های خانوم توسط حامد آهنگی

آخرای ویدیویی از مسخره کردن صحبت های خانوم توسط حامد آهنگی در رسانه های مجازی پخش می شود که توهین بزرگی را به حضار محترم کرده است.

امروز فیلمی از شوخی زشت حامد آهنگی با خانوم جوان در مسابقه تی آن تی در رسانه ها منتشر شده است که بازتاب هیجانی در اینستاگرام داشته است. در ادامه ویدیویی از توهین حامد آهنگی به خانوم جوان دید.

مسخره کردن صحبت های خانوم توسط حامد آهنگی

مسخره کردن شرکت کننده خانوم توسط حامد آهنگی

در این ویدیو که با واکنش‌های منفی توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی، مسخره کردن شرکت کننده خانوم توسط حامد آهنگی بسیار برای او حاشیه ساز شده است.

حامد آهنگی متولد 17 تیر ماه 1358 در بندر انزلی، بازیگر و مجری است. تحصیل کرده مقطع لیسانس و دارنده دکترای افتخاری رشته بازیگری از دانشگاه علوم و فنون د که از بازیگری شروع کرد حالا می‌نویسند و اجرا هم می‌کند.

او در یک خانواده 5 نفره به دنیا آمد. مادر ایشان در قید حیات بوده اند اما پدرش را سالهاست که از دست داده و یک برادر بزرگتر از حمید دارد که او هم فوت کرده و تنها دارای یک خواهر است.

توهین حامد آهنگی به خانوم جوان

مثلا:

حامد آهنگی در سال 1386 در تئاتر با همسرش صفورا آغاسی آشنا شد و این آشنایی با ازدواج. ثمره این ازدواج تنها یک پسر بنام “آراد” متولد سال 1392 می‌باشد. صفورا آغاسی بازیگر تئاتر و تحصیل کرده رشته کارگردانی تئاتر می باشد و برادرش خدانن خدرش خوان واهرش نیز تهیه کننده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا