اخبار روز سینما

ویدیو : حرف های جنجالی رضا رشید پور در مهاجرتش

آخرای ویدیویی از حرف های جنجالی رضا رشید پور در مورد مهاجرتش در رسانه های مجازی داخلی پخش می شود که به بسیاری از شایعات پایان داده شده است.

آخرای ویدیویی از سخنان رشید پور در مورد شایعه مهاجرتش در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود که به بسیاری از شایعات رسانه‌ها پایان داده است. ولی حاشیه‌های زیادی برای این مجری محبوب ایجاد می‌شود.

گویا واکنش رضا رشید پور به شایعه مهاجرتش از ایران بسیار جالب بوده است زیرا او با خونسردی کامل برای مخاطبینش در مورد مهاجرتش توضیح می‌دهد. در ادامه ویدیویی از اظهارات رضا رشید پور درباره مهاجرتش دید.

حرف های جنجالی رضا رشید پور در مورد مهاجرتش

رضا رشیدپور مجری با سابقه تلویزیون، پس از دو صفحه شخصی که در اینستاگرامش به روز نبود، با یک استوری با عکسی از درون هواپیما، بسیاری از دنبال‌کنندگان دنبال‌کننده‌ها در فضای مجازی به شک انداختن به احتمال زیاد زیاد، پیام خداحافظی از ایران. است. وی در شرح این عکس گفته شده است:

“اما خودم را جا گذاشتم.”

اما رضار شید پور در لایو خبر مهاجرتش را تکذیب و علت انتشار تصویر را سفر کاری اعلام کرده است که:

«من اهل مسافرت هستم، اهل مهاجرت هیچ وقت در زندگی ام نبودم. الان هم سفر کردم نه هجرت. سفرم هم داخل ایران است. من ایران و کشورم را خیلی دوست دارم و آرزویم این است که بتوانم و نفس به نفس مردمم زندگی کنم. گلایه‌ها و حرف‌ها و حتی فحش‌هایشان را همین جا کف خیابان بشنوم. من هیچ وقت نمی توانی به مهاجرت ام و نه اینکه مهاجرت می کنم.»

اظهارات رضا رشید پور درباره مهاجرتش

در ادامه می‌توانید ویدیویی از سخنان رشید پور در مورد شایعه مهاجرتش را ببینید:

وی در ادامه تاکید کرد:

«شاید بگویم من هم وطنم را خیلی دارم و افتخارم این است کف خیابان‌ها، توی کوچه‌ها، فروشگاه نانوایی شما را می‌بینم، با هم حرف می‌زنیم. با من درد دل می‌کنید، حرف‌ها و غصه‌هایتان را می‌گویید. این برای من افتخار بزرگی است. من هیچ‌وقت نه همیشه به مهاجرت‌ام و نه اینکه مهاجرت می‌کنم. اگر برای کسی با عکس هواپیمای تفاهم به وجود آمد، آن را اصلاح می‌کنم. این روزها خاطره کارم و برنامه‌هایی که در بستری هستند، می‌توانند بدهند، زیاد می‌کنم هرگز.»

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا