اخبار روز سینما

ویدیویی از لحظه عجیب تولد هانده ارچل در جنگل

ویدئو لحظه تحویل هانده ارچل در سریال کمدی عاشقانه «به خانه ام بزن» سوژه فضای مجازی شد و پیشکسوتان زیادی از بازی هانده انتقاد کردند.

صحنه تولد ادا یلدیز شخصیت سریال کمدی عاشقانه در خانه ام را بزن با بازی هانده ارچل بازتاب گسترده ای داشت. تولد هانده ارچل در این سریال آنقدر وحشتناک و باورنکردنی بود که بسیاری از پیشکسوتان ترکیه از این صحنه انتقاد کردند.

حاملگی هانده ارچل در شما ضربه درم برای بار دوم چنین بود که در یک طبیعت، زمان زایمان ناگهان فرا می رسد. این سناریو به گونه ای نوشته شده است که ادا یلدیز را به بیمارستان نمی برند و نوزاد بدون درد و بسیار عادی با آرایش زیاد به دنیا می آید.

بیشتر بخوانید:

دیدنی ترین استایل هانده ارچل

مدل سازی استایل های سکسی هانده ارچل

تولد هانده ارچل

تحویل باورنکردنی هانده ارچل

ویدئویی در مورد تمسخر صحنه تحویل ادا یلدیز در سریال Tu Derm Ra Bezen توسط بسیاری از کاربران فضای مجازی و مورات سونر (منتقد طناز ترک) منتشر شد، اما اخیرا یکی از کهنه سربازان ترکیه به نام عایشه نیل چاملی او آلو سوژه هانده شده است. صحنه تولد ارشل. .

عایشه نیل با انتقاد از این صحنه گفت:

این یک شوخی است آنها چیزی نمی دانند. آرایشش موقع زایمان اصلا خراب نشد. اینجوری زایمان میکنن؟

ویدیوی بررسی صحنه بارداری Hande Erchel را در Hit the Derm ببینید:


سریالی را که در آن درام می نوازید خلاصه کنید.

در من را می‌کوبی یا در من را می‌کوبی (به ترکی استانبولی: Sen Çal Kapımı) که با نام عشق مشروط از شبکه ام‌بی‌سی پرشیا پخش می‌شود، یک مجموعه تلویزیونی کمدی-عاشقانه است که در ترکیه با امضای ام‌اف یاپیم ساخته شده است. و اولین قسمت آن در 8 جولای 2020 به کارگردانی آلتان دونمز و نویسندگی عایشه اونر کوتلو پخش شد.

کرم بورسین و هانده ارچل در نقش های اصلی این سریال هستند. این سریال در 8 سپتامبر 2021 به پایان رسید و شامل 52 قسمت است. ادا (هنده ارچل) که تنها هدفش در زندگی تحصیل و گرفتن بورسیه است، با سرکان بولات (کارم بورسین) آشنا می شود که بورسیه بین المللی خود را رها کرده است.

سرکان بولات به دلیل یک سری مشکلات شخصی به دنبال فردی است که بتواند نقش نامزدش را به مدت دو ماه بازی کند، سرکان این پیشنهاد را رد می کند اما در شرایط پیش آمده مجبور به پذیرش شرایط سرکان می شود. سرکان و ادا در حین ایفای نقش، رابطه ای پرشور و چالش برانگیز را تجربه می کنند که باعث می شود همه برنامه ریزی را فراموش کنند.

بیشتر بخوانید:

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا