اخبار روز سینما

ویدئو/ ویلای فوق لوکس کنعانیان همه را در بهت فرو برد

محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع ملی پوش تیم الاهلی قطر با انتشار ویدئویی جالب در اینستاگرامش مخاطبانش را شگفت زده کرده است.

محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع سابق تیم پرسپولیس صبح هم اکنون در الاهلی قطر به مصاف شجاع خلیل زاده می رود.

اما عملکرد او و دوست ایرانی اش در این باشگاه در هفته های اخیر به قدری ضعیف بوده که این تیم لقب بدترین دفاع با بیشترین گل زده در لیگ قطر را به خود اختصاص داده است.

البته این بازیکن حاشیه ای واکنش خاصی به این خبر نشان نداده است. ظاهراً کنعانی زادگان برخلاف گذشته سعی دارد از اخبار جنجالی فاصله بگیرد.

از این حیث با وجود این جنجال ها، این مدافع ملی پوش ویدئویی جالب از خانه فوق مجلل خود در قطر منتشر کرده است.

بخوانید: پدر آرات حسینی پسر دیگرش را عمدا لو می دهد

زنگ خطر برای یک قدرت جدید در انتخاب

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال الاهلی قطر که در 5 بازی اخیر خود شکست خورده است، با حضور مدافعان تیم ملی ایران بیشترین گل را در دیدارهای این فصل به ثمر رساند.

محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده علیرغم اینکه در فصل جاری خط دفاعی الاهلی بودند اما با دریافت 45 گل در این فصل توانستند یک معلولیت کامل ایجاد کنند.

با بازگشت کارلوس کی روش، کنعانی زادگان و خلیل زاده یار تعویضی شدند تا در جام جهانی 2022 قطر حضور نداشته باشند.

اما با بازگشت امیر قلعه نویی دوباره به عنوان مدافعان میانی انتخاب شدند تا حساب ویژه سرمربی این تیم در دو هم باشگاهی را به نمایش بگذارند.

دو بازیکن مدعی بازی برای تیم ایران در جام جهانی قطر که بدترین حملات را مقابل کی روش داشتند تا جایی که کنعانی زادگان برای پاسخگویی به کمیته اخلاق فدراسیون رفت.

ضعف دو بازیکن اصلی تیم ملی ایران در حالی ادامه دارد که بازیکنانی چون مرتضی پورعلیگنجی، عارف آغاسی، امین حزباوی و … ادامه دارد. آنها در لیگ برتر ایران عملکرد خوبی داشته اند، بنابراین شاید زمان آن رسیده که قلعه نویی قهرمان اصلی را انتخاب کند. نبض دفاعی تیم ملی پوشان ایرنا به جام ملت های آسیا راه پیدا می کنند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا