اخبار روز سینما

ویدئو: تیکه جیمی کمیل به سیلی زدن ویل اسمیت

در مراسم سال گذشته اسکار، پس از اینکه ویل اسم به کریس راک سیلی زد، تیکه جیمی کمیل به سیلی زدن ویل اسمیت در بامداد امروز جنجال به‌پا کرد.

جیمی کیمل ، هنگام نود و پنجمین دوره جوایز نمایش در سینمای هالیوود ، لس آنجلس ، کالیفرنیا ایالات متحده آمریکا ، 12 مارس 2023 اجرا شد و در اواسط اجرایش ، ، ، یه ، ، ، ،،،،،،،،،،، ،،،، سیلی ولی اسمیت به کریس راک در اسکار سال گذشته پرداخت.

بیشتر بخوانید:

اسامی تمامی برندگان جوایز اسکار 2023

تیکه جیمی کمیل به سیلی زدن ویل اسمیت

جیمی کیمل ، مراسم مجری اسکار برای سومین ، نمایشی را برعهده داشت که در روز یکشنبه به از همه گیری کوید کوید -19 جشن گرفت و در عین عین حال از آن لحظه بازگشت.

سال گذشته پس از اینکه ویل اسمیت سیلی شدیدی به کریس راک زد و حواشی زیادی برپا کرد، اسکار گذشته، عجیب برگزار شد. حالا در اسکار امسال با طعنه جنجال بر انگیز جیمی کمیل به ویل اسمیت آغاز شد.

مثلا:

طعنه جنجال بر انگیز جیمی کمیل به ویل اسمیت

کمیل، خطاب به تمام سلبریتی‌های حاضر در آن مراسم گفت:

ما می دانم که این یک شب ویژه برای شماست. ما می‌توانید لذت ببرید، ما می‌خواهیم امنیت داشته باشید، و مهمتر همه، من می‌خواهم احساس امنیت کنم. اگر در این تئاتر در هر مقطعی از نمایش مرتکب خشونت آمیز شود، اسکار بازیگر مرد به شما تعلق بگیرد و اجازه دهید می‌دهید یک سخنرانی 19 دقیقه‌ای داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا