اخبار روز سینما

باز هم جنجال سپهر حیدری علیه هواداران سپاهان/ویدئو

سپهر حیدری مدافع سابق تیم پرسپولیس با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش یادداشتی تند علیه هواداران باشگاه سپاهان نوشت.

قهرمانی این فصل پرسپولیس در لیگ دسته اول فوتبال بامداد با چالش هایی از سوی برخی از بازیکنان سابق این تیم در شبکه های اجتماعی همراه بود.

سپهر حیدری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از جمله افرادی بود که در هفته های اخیر در فضای مجازی جنجال زیادی را درباره قهرمانی تیم سابقش به پا کرد.

البته بیشتر این حرف ها و حدیث ها و تمام داستان های فوتبالی مربوط به هواداران استقلال تهران و سپاهان اصفهان بود.

در همین راستا بار دیگر کاپیتان سابق سرخ پوشان با انتشار ویدئویی از یکی از هواداران سپاهان، یادداشت تندی علیه این باشگاه نوشته است.

سپهر حیدری در بخشی از این موضع گیری تند خطاب به سربازان نوشت: نمی دانم به کارما اعتقاد داری یا نه؟ مقابل پرسپولیس و هوادار 50 میلیونی هر چی بخوای عکسش برمیگرده.

درخواست باورنکردنی سپهر حیدری به پرسپولیسی ها برای فروش گوشی هایشان

پی ام آپ .، سپهر حیدری بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس در هفته های اخیر در صفحه شخصی خود مطالبی جنجالی در حمایت از سرخپوشان پایتخت منتشر کرد. که فواید زیادی برای او به همراه داشت.

با این حال این ملی پوش سابق پس از این حواشی پر سر و صدا در روزهای اخیر روند متفاوتی را برای حمایت از تیم محبوبش در نظر گرفته است.

چرا که مدام از هواداران پرسپولیس می خواهد با داستان های انگیزشی و احساسی برای حمایت از تیمش به ورزشگاه ها بیایند.
اما کاپیتان سابق پرسپولیس در جدیدترین فعالیت خود در فضای مجازی از سران باشگاه خواست تا با رایگان شدن بازی های خانگی تعداد هواداران خود را افزایش دهند.

نکته عجیب در مورد این پیام این است که او در پایان داستان خود اطمینان می دهد که یک هوادار واقعی پرسپولیس در ورزشگاه حاضر می شود و موبایلش را می فروشد حتی اگر در شرایط خوبی نباشد. و تیم شما به تنهایی پیش نخواهد رفت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا