اخبار روز سینما

ادعای عجیب شهربانو منصوریان!/با خواهرانم به خانه رونالدو رفتم!

شهربانو منصوریان رزمی کار ایرانی با انتشار ویدئویی جنجالی در صفحه شخصی خود مدعی شد به همراه خواهرانش به خانه کریستیانو رونالدو رفته است.

پس از گذشت چند روز از حضور جنجالی کریستیانو رونالدو در ایران، اخبار مرتبط با این ستاره محبوب فوتبال همچنان در شبکه های مجازی دست به دست می شود.

البته کریستیانو رونالدو یک فوق ستاره محبوب و مشهور در میان اکثریت مردم جهان است و باید حواشی ایجاد شده پس از ورود او به تهران را عادی دانست.

هر چند در این میان افرادی هم بودند که با سرزنش کردن طرفداران پر شور این ستاره پرتغالی در مراسم استقبال اش اتفاقات پیش آمده را برازنده مردم ایران ندانستند.

در همین رابطه شهربانو منصوریان قهرمان ووشو ایران با انتشار ویدئویی عجیب در صفحه شخصی خود مدعی شد که به تازگی همراه با خواهرانش به خانه رونالدو رفته است.

البته منصوریان در پایان سخنان خود در این فیلم نمایشی اشاره می کند که همه این اتفاقات عجیب در خواب او رخ داده است.

خداحافظی احساسی شهربانو منصوریان و همسرش سوژه کاربران شد

به گزارش پی ام آپ، شهربانو منصوریان و اعضای تیم ووشوی مردان و زنان ایران برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو راهی چین شدند.

اما در همان ساعات اولیه اعزام کاروان تیم ملی ووشوی ایران انتشار ویدئویی احساسی از سوی شهربانو منصوریان در صفحه شخصی اش باعث ناراحتی طرفداران اش شد.

قهرمان مشهور کشورمان با نمایش ویدئویی از لحظه خداحافظی احساسی اش با پسرش به مخاطبین اش یادآوری کرد که برای رسیدن به رویاهات باید دل بکنی از لحظه هایی که شاید دیگر هرگز برایت تکرار نشوند.

البته انتشار این فیلم واکنش های متفاوتی را از سوی کاربران فضای مجازی در تقدیر از قهرمان پرافتخار کشورمان در پی داشته است.

در همین رابطه حالا همسر شهربانو منصوریان با انتشار یک استوری احساسی به این موضوع واکنش نشان داده و در حمایت از وی نوشته است:

برایت آرزوی موفقیت می کنم انشاالله با دست پر برگردی.

برگفته از رسانه وقت صبح

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا