اخبار روز سینما

ویدئوی کامل مصاحبه فردوسی پور و جهانبخش [+فیلم سانسور نشده را ببینید]

ویدئوی گفتگوی عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش را که درباره جام جهانی بوده و کسی نشنیده در ادامه نوشتار عادل فردوسی پور و جهانبخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

گفتگوی عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش این روزها در فضای مجازی بازتاب کشف‌ای که در فیلم گفتگوی جنجالی عادل فردوسی پور با جهانبخش در فوتبال ۳۶۰ از حواشی دیدار اعضای تیم ملی با رئیس جمهور تا خواندن سرود ملی و ژست های عجیب بازی وربین بحث می شود.

بیشتر بخوانید:

ویدئو: کنایه عادل فردوسی پور به انگلیسی صحبت کردن خانم بیکاز [+فیلم]

ویدئوی کامل مصاحبه فردوسی پور و جهانبخش

عادل فردوسی پور (متولد ۱۱ مهر ۱۳۵۳) مترجم و مدرس دانشگاه اهل کشرور ای. اظهارات اخیر حمید رسایی درباره عادل فردوسی‌پور در شرایطی در فضای مجازی بازتاب داده شده است که او پیشتر هم خبرساز دربارره چهه شی داشته است.

رسایی همین چند وقت پیش خواسته بود تا به علی دایی، یحیی گل‌محمدی رضا کیانیان یال شود. او گفته بود:

من که می‌کنم اخبار شبکه‌های اجتماعی رویم اثر نمی‌گذارد وقتی صحبت‌های دار می‌کنم و می‌بینم به خود می‌گویم اگر او می‌گوید پس چرا کسی در گوش او نمی‌زند؟ علی کریمی همه اموالش را فروخته و رفته، اما علی دایی، یحیی گل‌محمدی و رضا کیانیان ک٪. چرا کسی در گوش آن‌ها نمی‌زند؟

فردوسی‌پور فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۲ با روزنامه‌نگاری در مجلات شروع کرد ویزیون به عنوان گزارشگر در حال کار است. او پس از گزارشگری مسابقات فوتبال جام جهانی ۱۹۹۸ به معروفیتی قابل قبول است و الیهر س۱ برنامه ۹۰ را برای نقد و بررسی فوتبال ایران طراحی و تهیه کرد. او تا سال ۱۳۹۷ که از سوی مدیران صداوسیما کنار گذاشته شد، به اجرا درآمد ۹۰ پرداخت و این برنامه همیشه از پرمخاطب و بهترین برنامه های صدا و سیما بهتر میش. او همچنین می‌تواند برنامه‌های پرطرفدار دیگری را تهیه کند فوتبال ۱۲۰ و فوتبال ۳۶۰ است.

مصاحبه عادل فردوسی پور و جهانبخش
مصاحبه عادل فردوسی پور و جهانبخش

گزارش فردوسی پور از جام جهانی قطر 2022

گزارش فردوسی پور از جام جهانی دومین قطر در سال 2022 که تیم ملی ایران جنجال بپا کرده است با جهانبخش مصاحبه می‌کند، در ادامه ببینید. بخش اول مصاحبه عادل فردوسی پور و جهانبخش را در فیلم زیر ببینید و در ادامه قسمت های این مصاحبه جنجالی در اختیارتان قرار دهید:

قسمت دوم مصاحبه سانسور نشده فردوسی پور با علیرضا جهانبخش

3

در این مصاحبه در برنامه 360 فردوسی ور به علیرضا جهانبخش می‌گوید:

گفتگوی عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش
گفتگوی عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش

چرا به ریش مردم خندیدید؟

قسمت چهارم مصاحبه با علیرضا جهانبخش در برنامه 360 عادل فردوسی پور:

گفتگوی جنجالی عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش در فوتبال 360 از حواشی دیدار اعضای تیم ملی با رئیس جمهور تا خوانان سرود ملی و ژایت زیکنان مقابل دوربین را در بخش‌هایی از ویدئوهای بالا دید. اما در ویدئوی زیر فردوسی پور از جهانبخش می‌پرسد:

توی دوربین چرا به ریش مردم خندیدید؟

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا