اخبار روز

غافلگیری کارگران توسط وزیر!/ ساخت 400 هزار خانه برای کارگران!

به گفته پی ام آپ، صولت مرتضوی اول تیرماه در بازدید از پروژه های ساخت مسکن کارگری شهرستان بروجن با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم عمرانی دولت، ساخت خانه برای افراد مختلف جامعه است، اظهار داشت: هدف دولت در حوزه مسکن مبتنی بر ظرفیت ها، استعدادها و امکانات کشور است، اما متأسفانه سال ها این موضوع مغفول مانده بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بخشی از هماهنگی ها در تولید مسکن بر عهده این وزارتخانه است، افزود: بر اساس تفاهم نامه معاونت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن به این نتیجه رسیده اند که حدود 400 هزار واحد مسکونی برای کارگران در طول چهار سال طراحی و اجرا می شود.

وی با اشاره به مشارکت خیرین در ساخت مسکن کارگری در شهرستان بروجن ادامه داد: صاحبان صنایع، مدیران کارخانه ها و خیرین در این شهرستان واحدهایی برای زوج های جوان و کارگر جوان احداث کرده اند که باید از این خیرین قدردانی کرد.

مرتضوی گفت: امیدواریم هر چه سریعتر تعهدات وزارت راه و شهرسازی در خصوص واگذاری زمین برای تامین مسکن کارگران محقق شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه ساخت 400 هزار مسکن کارگری در چند استان کشور آغاز شده است و باید طراحی و اجرای حدود 150 هزار خانه در سال انجام شود، شهرنشینی و مکان یابی است. مدیریت منابع و همچنین ساماندهی و هدایت تعاونی های کار توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می شود و بانک ها نیز بر اساس ضوابط نسبت به اعطای تسهیلات اقدام می کنند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا