اخبار ارز دیجیتال

ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال Bittrex رسما اعلام شد

ورشکستگی صرافی دیجیتال Bitrex برای اولین بار در وب سایت پی ام آپ – زندگی با فناوری به طور رسمی اعلام شد. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال Bittrex رسما اعلام شد. این بورس علیرغم بدهی های سرسام آور خود نتوانست در مسیر رقابتی باقی بماند.

ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال Bittrex رسما هم اعلام شد. این صرافی که بدهی هایش سر به فلک کشیده بود باید در جلسه دادگاه اعلام ورشکستگی می کرد. اما خورشید صرافی بیت ترکس به عنوان صرافی FTX نیز غروب کرد و اگر به همین منوال پیش برود تعداد صرافی های ورشکسته افزایش می یابد. ناگفته نماند که این صرافی قبلا مشمول هزینه های مالی بوده و تمامی آنها را تایید کرده بود.

بیشتر بخوانید: هشدار انجمن بلاک چین برای جلوگیری از هک جدید تقلب

صرافی ارز دیجیتال Bittrex ورشکست شد

پلت فرم معاملاتی Bittrex در دادگاه دلاور ورشکستگی کرده است. تخمین زده می شود که این سوآپ بیش از 100000 طلبکار داشته باشد. بعلاوه، صرافی ارز دیجیتال Bittrex بین 500 میلیون تا 1 تریلیون دلار بدهی دارد. این در حالی است که ارزش دارایی های این مجموعه نیز تقریباً به همین میزان است.

چند لحظه پیش کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (دومین) شرکت، شرکت مادر صرافی Bittrex، همراه با ویلیام شیهارا (ویلیام شیهارا) به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار. شیهارا یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل سابق این صرافی است. کمیسیون معتقد است که مجموعه های Bittrex, Inc. و Bittrex Global هستند بورس و بورس آنها غیر رسمی را اداره می کنند.

صرافی ارز دیجیتال Bittrex ورشکست شد

در گذشته، Bittrex اتهامات مربوط به نقض قانون رازداری بانکی (OFAC) و شبکه اجرای جرایم مالی (FinCEN) را پذیرفته است. Bittrex به دلیل این تخلفات 29 میلیون دلار جریمه شد.

بزرگترین شاکی پرونده ورشکستگی Bittrex OFAC است. این موسسه 24.2 میلیون دلار برای خسارت مطالبه کرده است. سپس یکی کیف پول کریپتو او درخواست غرامت 14.5 میلیون دلاری از صرافی Bittrex را ارائه کرده است. گروه FinCEN همچنین 3.5 میلیون دلار غرامت از طرف 50 طلبکار عمده درخواست کرد.

همه اینها در حالی اتفاق افتاد که صرافی Bittrex در ماه مارس اعلام کرد که فعالیت خود را در ایالات متحده تا 30 آوریل متوقف خواهد کرد. این شرکت در سال 2023 مجبور شد 83 کارمند خود را اخراج کند و اکنون در خطر ورشکستگی کامل قرار دارد. در ماه های اخیر پلتفرم های ارزهای دیجیتال چندین مورد مانند FTX، BlockFi، Celsius و Voyager Digital ورشکسته شده اند و به نظر می رسد که این کاهش سریال همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

  • برق مراکز استخراج ارز دیجیتال در ساعات اوج مصرف قطع می شود
  • پلتفرم اختصاصی پرداخت ارز دیجیتال برای تسهیل واردات به کشور راه اندازی شد
  • هشدار: مراقب کلاهبرداری های رمزنگاری هوش مصنوعی ایلان ماسک باشید!

نظر شما در مورد اعلام ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال Bittrex چیست؟ نظر خود را با پی ام آپ در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری ما را دنبال کنید.

ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال Bitrex به طور رسمی اعلام شد و اولین بار در وب سایت پی ام آپ – زندگی با فناوری نوشته شد. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا