اخبار ورزشی

آیا ورزشگاه آزادی بازسازی می‌شود؟

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می‌گوید اگر آزادی را به ما تحویل بدهند و اعتبار لازم را داشته باشیم، بازسازی آن ۱۸ تا ۲۰ ماه زمان می برد در غیر این صورت مجبوریم همزمان با برگزاری بازی‌ها و طی ۳ سال کار را پیش ببرم.

مهیار عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در بازدید معاون رئیس جمهور از روند نوسازی ورزشگاه آزادی ضمن تقدیر و تشکر از وی گفت: بازدید رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس جمهور به دلیل به مشغله کار انرژی و قوت قلب گفتیم حضور شما نشان داد که این موضوع برای سازمان محیط زیست بسیار مهم است.

وی افزود: وظیفه ما اجرای فرهنگ و عادات ورزشی حافظ محیط زیست در عرصه ورزش و گنجاندن مفاهیم زیست محیطی در ساخت و نگهداری اماکن ورزشی برای حفظ سلامت محیط است.

عسگریان تصریح کرد: این مجموعه 45 هزار مترمربع دارد و در تلاش هستیم محوطه غرب و طبقه همکف را بتن ریزی کنیم تا بتوانیم مسابقات لیگ برتر را انجام دهیم. تا زمانی که مسابقات فوتبال برگزار نشود نمی توانیم بازسازی را تمام کنیم مگر اینکه فدراسیون فوتبال همکاری لازم را با ما داشته باشد. تلاش می کنیم کار ساخت و ساز را تمام کنیم تا همزمان با برگزاری بازی ها بتوانیم کار را ادامه دهیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: آزادی 3 باب ضلع غربی، ضلع شرقی و پشت دروازه ها دارد و در ضلع غربی که وضعیت خوبی نداشت، کار بازسازی را آغاز کردیم به طوریکه نیمکت تعویض و قسمت رختکن این بخش به زودی آماده می شود. در قسمت دیگر از سمت شرق و پشت درها شروع می کنیم.

عسگریان در پاسخ به این سوال که این پروژه چقدر طول می کشد، افزود: اگر به ما آزادی بدهند و اعتبار لازم را داشته باشیم 18 تا 20 ماه طول می کشد وگرنه 3 روز در هفته را همزمان از دست می دهیم. زمانی که بازی ها برگزار می شود و تنها 4 روز تا بازسازی باقی مانده است و در این صورت پروژه در مدت 3 سال به اتمام می رسد.

وی در پایان افزود: نمونه کار را قبل از شروع بازی ها نشان می دهیم و این نمونه نشان می دهد که آزادی در آینده چگونه خواهد بود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا