اخبار روز

10 میلیون متر مربع زمین زمین رایگان خانواده ها!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ به نقل از ایلنا، حسین جنتی در مراسم واگذاری زمین به خانواده بر اساس اجرای قانون جمعیت جوانان گفت: امروز ۱۰۷۲ قطعه زمین در استان تهران به خانواده های ۳ نفره یا فرزندان بیشتری داشته باشند واگذار می شود.  این زمین ها به صورت کاملا رایگان در اختیار خانواده قرار می گیرد.

وی ادامه داد: قرارداد 2500 خانوار برای تبدیل زمین آماده است و از فردا می توانند برای تحویل قرارداد به ادارات راه و شهرسازی استان مراجعه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران امروز با بیان اینکه نزدیک به 10 میلیون متر مربع زمین آماده واگذاری است، گفت: این 10 میلیون مترمربع زمین مورد بررسی، برنامه ریزی و تقسیم بندی های مختلف قرار گرفته است. کمیسیون و آماده تحویل در نیمه دوم سال می باشد.

جنتی تاکید کرد: بسیاری از کشورها در حال پیر شدن و مشکل هستند و برای جلوگیری از این معضل، رهبری طرح جوانی جمعیت قانون شد و در قالب این قانون زمین رایگان در اختیار خانوارهای واجد شرایط قرار می گیرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا