اخبار روز

واگذاری استقلال بزرگترین اتفاق بعد از جام ملت های آسیا بود

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا بزرگترین اتفاق امروز رخ داد و خوشحالم که این اتفاق در دوران مسئولیتم افتاد.

به گزارش تسنیم، علی خطیر پس از پایان مراسم واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: در ابتدا به همه هواداران خوب استقلال قطعا پنجم را تبریک می گویم. اردیبهشت ماه سال 1403 به عنوان یک روز بزرگ در یاد همه هواداران استقلال خواهد ماند. به حق می توانم بگویم امروز بزرگترین اتفاق باشگاه استقلال بعد از جام ملت های آسیا 1990، بزرگترین اتفاق بعد از انقلاب بود. از مسئولین دولت، شخص رئیس جمهور، معاون اول ایشان و وزرای ورزش و اقتصاد تشکر می کنم که بعد از تمام مشکلاتی که این دو باشگاه داشتند، توانستند این اتفاق خوب را رقم بزنند.

وی ادامه داد: از آقای علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس نیز تشکر می کنم که پیشنهاد خرید خود باشگاه استقلال و شرکت های تابعه را دادند و امروز این معامله انجام شد. امیدوارم اتفاق خوبی بین دو برند بزرگ باشگاه استقلال و هلدینگ خلیج فارس با دو نام مقدس استقلال و خلیج فارس بیفتد و امیدوارم این ترکیب بتواند اتفاق بزرگی در جهت پیشرفت، پیشرفت و شکوفایی استقلال بزرگ رقم بزند. باشگاه. خیلی خوشحالم که این اتفاق در دوران رهبری من افتاد و مطمئنم این روز در تاریخ باشگاه استقلال به یادگار خواهد ماند. همچنین از همه رسانه ها برای حمایت از اتفاقات خوب فوتبال در کشور تشکر می کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در مورد تغییرات این باشگاه با علی عسگری صحبت کرده است، پاسخ داد: به هر حال اگر گروه جدیدی سهامدار اصلی باشگاه استقلال شود، قطعا حق طبیعی آن گروه است توانایی همکاری با افراد جدید بر اساس علایق و ترجیحات آنها. یک چیز تغییر اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل است و من صادقانه می گویم چه باشم و چه نباشم خیلی خیلی خوشحالم که این اتفاق برای استقلال افتاده است. باورت نمیشه چقدر خوشحالم تاثیر این روز بزرگ برای استقلال در آینده مشخص خواهد شد.

خطیر وقتی از او پرسیده شد که گویا از حق امضا محروم شده است، پاسخ داد: نه، چنین چیزی نبود.

در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی استقلال پس از تغییر مالکیت حل می شود، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد و ببینیم دوستان هلدینگ خلیج فارس چه برنامه ای برای مدیریت باشگاه دارند. هواداران قطعا در آینده خبرهای خوبی خواهند شنید. خیلی عجله نکنید، این تازه تصمیم گرفته شده است. از این روز لذت ببریم تا انشالله بقیه مشکلات حل شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این ضمانت را به هواداران می دهید که دیگر مشکل مالی نداشته باشد، گفت: من نباید این ضمانت را می دادم، اما همه این اتفاقات این مشکلات را حل کرده است. از شما می خواهم که کمی به جنبه های مثبت آن فکر کنید. زیاد دور نروید، برخی به دنبال هیجان هستند. باشد که هواداران از این روز بزرگ لذت ببرند. مطمئنم اتفاقات خوبی برای باشگاه استقلال خواهد افتاد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا