اخبار روز

واکنش کلوپ به پیوستن صلاح به اتحاد در زمستان

سرمربی لیورپول می گوید نگران این نیست که سعودی ها دوباره علاقه خود را به محمد صلاح در پنجره نقل و انتقالات ژانویه افزایش دهند.

به گزارش ایسنا و به نقل از ستاره، اتحاد قصد دارد در ماه ژانویه بار دیگر شانس خود را برای جذب محمد صلاح امتحان کند و پیشنهاد او را به 200 میلیون پوند برساند. به نظر می رسد اگر لیورپول تا ژانویه جزو مدعیان قهرمانی نباشد، با پیشنهاد صلاح از الاتحاد موافقت خواهد کرد.

کلوپ مصمم است صلاح را حفظ کند اما پیشنهاد 200 میلیون پوندی الاتحاد در ژانویه رد کردن سخت است.

الاتحاد آماده است تا بالاترین پیشنهاد و دستمزد را به این ستاره مصری بدهد و همین موضوع لیورپول را وسوسه کرده است. این تیم عربستانی پیش از این با بنزما، انگولو کانته، فابینیو و جوتا قرارداد امضا کرده و اکنون به فکر تقویت برای سال آینده است.

صلاح تحت تاثیر این گمانه زنی ها قرار نگرفته و در این فصل دو گل و دو پاس گل به ثمر رسانده است، اما کلوپ در پاسخ به این سوال که آیا انتظار دارد این بازیکن 31 ساله در لیورپول بماند یا خیر؟ گفت: شوخی می کنی. یک هفته پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، در مورد پنجره نقل و انتقالات ژانویه می پرسید؟ خواهیم دید چه اتفاقی می افتد. تا آن زمان، من نگران نیستم. من حتی به آن فکر نمی کنم.

باشگاه اتحاد علاوه بر کمک مالی حدود 200 میلیون پوندی به لیورپول، آماده است سالانه 100 میلیون یورو به صلاح بپردازد که چندین برابر مبلغی است که او در لیورپول دریافت می کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا