اخبار روز سینما

پیام تسلیت معاون سیما در واکنش به قتل داریوش مهرجویی!/جزئیات

به گزارش برنا، معاون سیما درگذشت داریوش مهرجویی (  ۱۴۰۲/۰۷/۲۳- ۱۴:۰۰) را تسلیت گفت معاون سیما در پیامی جانسوز و غم انگیز درگذشت داریوش مهرجویی و همسر این هنرمند را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، متن پیام تسلیت معاون سیما به شرح زیر است:

«انالله و اناالیه راجعون

درگذشت جانسوز و اندوهناک داریوش مهرجویی را به جامعه هنری کشور و همه ایرانیان هنردوست تسلیت می گویم. او در کارنامه کاری خود آثار مختلفی تولید کرده است که وجه مشترک همه آنها علاقه و عشق به ایران است.

داریوش مهرجویی با سازمان صداوسیما همکاری داشت که حاصل آن خلق آثار قابل تحسینی چون«مهمان مامان» بود. علاوه بر این، دیدگاه گسترده و سطح دانش این کارگردان بزرگ باعث شد که فیلم های او برای مخاطبان گسترده ای جذاب باشد و با ذائقه بخشی از جامعه مطابقت داشته باشد.

مرحوم مهرجویی قبل از انقلاب اسلامی با آثار خود از جمله فیلم های «گاو» و «دایره مینا» مخالفت خود را با رژیم ستمگر پهلوی بیان کرد.

این فیلمساز در سال های بعد از انقلاب همواره در انواع فراز و نشیب ها در کنار مردم بود و هیچ گاه چهره ای خندان به دشمنان نشان نداد.

اینجانب بار دیگر درگذشت غم انگیز داریوش مهرجویی و همسرش را به همه هموطنان و هنرمندان بویژه دختر بزرگوارش و بازماندگان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای ایشان رحمت و علو درجات مسالت دارم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا