اخبار روز سینما

واکنش مازیار لرستانی به دلخوری و صحبت‌های رابعه اسکویی ؛ جنجال ادامه دارد

آخر مربع مربع او در مورد پایان دادن به دوستی اش صحبت می کند مازیار لرستانی و این اغتشاش در فضای مجازی جنجال به پا کرد.

چندی پیش شایعه ای منتشر شد که جنجال های زیادی به پا کرد مبنی بر ازدواج «مازیار لرستانی» با «رابعه اسکویی». اخیرا «اسکویی» به این خبر واکنش تندی نشان داده و آن را تکذیب کرده است، اما صحبت درباره مسائل مربوط به به هم خوردن دوستی آنها باعث شد تا «لرستانی» به این موضوع واکنش نشان دهد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


واکنش مازیار لرستانی به صحبت های رابعه اسکویی

اسکویی در این باره گفت:

ما یک دوستی سی ساله داشتیم. شایعه وحشتناکی بین ما به راه افتاد و او حرفی زد که نباید گفته می شد و متاسفانه این دوستی به هم خورد. به دنبال این شایعات، او حرفی زد که من را به فکر فرو برد که چطور در این سی سال رفاقت همدیگر را نمی شناختیم.

مازیار لرستانی

پاسخ کوبنده لرستانی در پست خود در صفحه شخصی اش را در زیر می بینیم:

در جایی خواندم که فروید نوشته است; وقتی می توانید دقایق عمرتان را با آدم های خوب بگذرانید، چرا باید لحظاتتان را با آدم هایی بگذرانید که دل های کوچکشان مدام درگیر حسادت ها و کینه های کودکانه است؟ یا اینکه مدام سعی می کنند به خاطر غیبت شما را از کار بنویسند؟ این روزها متوجه شدم که برای اثبات خودم نباید با افراد تنگ نظر و حسود و مغرور دعوا کنم. من این نسخه را رعایت می کنم که با هرکسی که در مقابل چنین افرادی مرا آزار می دهد فاصله بگیرم. از افرادی که زیاد دروغ می گویند، حاضرند به هر قیمتی خودشان را تبلیغ کنند و به راحتی به دیگران توهین کنند، دوری می کنم. هرگز نباید با حقارت فکری مردم، با قلب های حسود و سیاه آنها نزاع کرد. آنها را باید نادیده گرفت و بخشید نه به این دلیل که مستحق بخشش هستند، بلکه به این دلیل که به نظر من مسائل مهم تری، کیلومترها دورتر از شوف، در حاشیه مسابقه و رفتار متواضعانه آنها وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره جدال لرستانی و اسکویی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا