اخبار روز

آغاز پرداخت وام فوری 90 میلیون تومانی دولت به همه مردم

وام سیم کارتی راه خوبی برای فکر کردن به وام با سیم کارت در زمان بحران اقتصادی است. جزئیات، اندیشه قرن را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

وام سیم کارت چیست؟

وام سیم کارت راهی برای دریافت وام در کمترین زمان ممکن و بدون ضامن است. اگر شخصی سیم کارت همراه اول متعلق به تهران را داشته باشد و در ابتدا کد 1، 2 یا 3 را داشته باشد، بیشترین مبلغ وام را دریافت می کند، زیرا این خطوط از نظر مبلغ بسیار ارزشمند هستند و قطعاً شخص حق دارد. به هر تلفن همراه فروشنده ای که به آنها مراجعه می کند مبلغ گزافی برای خرید آن می پردازد.

مزیت اصلی این وام این است که فرد می تواند تا 90 درصد مبلغ سیم کارت خود وام دریافت کند. این در حالی است که سیم کارت افراد قطع و ضبط نمی شود و می توانند روزانه از آن استفاده کنند. شما می توانید با واریز سند سیم کارت به صورت تضمینی در کمتر از یک ساعت از این وام سیم کارت بهره مند شوید. به عنوان مثال اگر ارزش سیم کارت شما 100 میلیون تومان است، می توانید با ضمانت همان سیم کارت 90 میلیون تومان وام بگیرید.

وام سیم کارتی یک فرصت استثنایی برای دریافت وام ضروری بدون نیاز به سرمایه گذاری در بانک است. مدت اقساط بین 4 تا 24 ماه است و بسته به قوانین هر شرکت متفاوت است. نرخ سود این وام بسیار پایین و حدود 3 درصد است. بنابراین فرد مبلغی تقریبا برابر با ارزش سیم کارت خود می پردازد.

به این ترتیب می توانید در کمتر از یک ساعت وام دریافت کنید. متقاضی برای دریافت وام سیم کارتی باید سند خود را به نام وام دهنده منتقل کند و معادل ارزش آن وام کم بهره دریافت کند. مبلغ مشخص شده در زمان توافق شده به حساب کارت بانکی فرد واریز می شود. این سپرده توسط شرکت ها پرداخت می شود.

شایان ذکر است این وام فقط برای سیم کارت همراه اول تهران ارائه می شود و سیم کارت های ایرانسل، تالیا، رایتل و شهرستان حتی در صورت داشتن رند یا ارزش بالا مشمول دریافت این وام نیستند.

وام فوری روزانه بدون ضامن با سیم کارت

شاید برای شما کمی عجیب باشد که چگونه می توان وام را در یک روز بدون ضامن بازپرداخت کرد؟ در پاسخ باید توجه داشت که وام بلاعوض در مقایسه با وام بانکی شرایط کاملا متفاوتی دارد. در این نوع تامین مالی وام، شما با امنیت اموال و دارایی های شخصی خود مانند سیم کارت، خودرو و طلا وام دریافت می کنید. بنابراین دیگر لازم نیست برای ضمانت به افراد دیگر اعتماد کنید زیرا شرایط این وام به گونه ای است که با گرو گذاشتن اسناد خودرو، طلا و سکه یا حتی سیم کارت دائمی 912 می توانید در ازای آن وام رایگان دریافت کنید. ارزش مالی هر یک از این موارد را تعیین کنید، وام خودرو، وام سیم کارت یا وام طلا بدون سقف بگیرید. این وام الگویی از تسهیلات نهادی خصوصی است که توسط شرکت هایی مانند مجموعه وام خودرو ارائه می شود. پرداخت مبلغ تسهیلات برخلاف وام های بانکی سلسله مراتب پیچیده ای را دنبال نمی کند و به سرعت به حساب مردم واریز می شود.

وام سیم کارت 912 چیست؟

وام سیم کارت نوعی وام است که در آن بر اساس ارزش سیم کارت خود وام دریافت می کنید. این وام به صورت اقساط از 4 ماه تا دو سال قابل بازپرداخت می باشد. توجه داشته باشید که فقط سیم کارت دائمی و اتصال 0912 واجد شرایط دریافت وام سیم کارت هستند. ایـ این قیمت نسبت به نیاز شما بوده و می‌توانید در متن‌ساب سیم‌کارت قرار بگیرید، یا کمتر از آن استفاده کنید که در آخر بیشتر به صورت ظاهری و تشخیص منتهی به دریافت وام که کار می‌کند.

در این روش با درج سند مالکیت سیم کارت به نام شرکت وام خودرو به میزان ارزش آن وام دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که این وام فقط برای اتصالات اولیه و دائمی تلفن همراه 0912 ارائه می شود.

ضمناً وام با سیم کارت در کمترین زمان ممکن یعنی در کمتر از یک ساعت با مدارک مناسب تکمیل می شود و پول و مبلغ مشخص شده به حساب یا کارت بانکی شما واریز می شود.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام سیم کارت 912

برای درخواست وام سیم کارتی نیاز به مدارک خاصی نیست و تنها با ارائه مدارک زیر مبلغ درخواستی به حساب شما واریز می شود.

حضور صاحب سیم کارت در دفتر امانت خودرو جهت دریافت وام و ارائه سند

ارائه کارت شناسایی (ملی) صاحب سیم کارت

سیم کارت خود را بیاورید

در صورت لزوم سند مالکیت را همراه داشته باشید

توجه داشته باشید که برای دریافت وام سیم کارت نیازی به ضامن، چک و سفته نیست و متقاضی فقط باید موارد فوق را هنگام ارائه درخواست وام با سیم کارت همراه داشته باشد.

علاوه بر این، پس از در دسترس بودن مدارک، همه چیز در مدت زمان بسیار کوتاهی یعنی حدود یک ساعت تکمیل می شود و مبلغ درخواستی به شماره کارت ارائه شده توسط متقاضی واریز می شود.

زمان بازپرداخت وام سیم کارت

تهیه سیم کارت بسیار راحت و مقرون به صرفه است. متقاضی می تواند مدت بازپرداخت این وام را انتخاب کرده و بازه زمانی بین 4 تا 12 یا 24 ماه در نظر بگیرد. اگر فردی برای مدت کوتاهی به مبلغ وام نیاز داشته باشد و سپس شرایط مالی او بهبود یابد، می تواند اقساط کوتاه مدت را انتخاب کند. اما اگر شرایط مالی او به زودی به حالت عادی برنگردد، می تواند ظرف یک تا دو سال اقساط را پرداخت کند.

ضمناً پس از اتمام پرداخت اقساط، سیم کارت مجدداً به نام شخص ثبت می شود و صاحب سیم کارت خود می شود. در این مدت فروشنده مجاز به فروش سیم کارت نیست و سند به سادگی در رهن شرکت قرار می گیرد. زمانی که با مشکلات مالی مواجه می شوید اولین چیزی که معمولا به ذهن می رسد فروش ملک است. اما چگونه می توان وام سیم کارت دریافت کرد؟ یکی این یکی از راه‌هایی است که می‌توانید به سرعت مبلغی تقریباً برابر با ارزش سیم‌کارت را بدون فروش یا سرمایه‌گذاری در اختیار داشته باشید.

این وام را می‌توانید از شرکت‌های بزرگ وام‌دهنده مانند وام زرین دریافت کنید یا شرکت‌های مختلف را از طریق گوگل جستجو کنید. لازم به ذکر است برای دریافت این وام، فردی که سیم کارتش به نام وی ثبت شده است، باید به صورت حضوری درخواست خود را ارائه کند و با توجه به شرایط مالی خود، مدت بازپرداخت را در نظر بگیرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا