اخبار روز سینما

واکنش حکیم شهریاری به صحبت های یکتا ناصر


به گزارش شمانیوز : بیست و نهم اسفند سال 1402 بود که یکتا ناصر مطلبی درباره دزدی فرزندش توسط شوهر سابقش منتشر کرد. این ویدیو و پست منحصر به فرد ناصر باعث شد که نظرات زیادی به همراه داشته باشد. ماجرای عجیب یکتا ناصر و همسرش مدت هاست که صحبت می شود. سرانجام پرونده یکتا ناصر و همسر سابقش توسط قاضی شهریاری مختومه شد. در ادامه واکنش قاضی به ماجرای یکتا ناصر و دخترش را مشاهده می کنید.

واکنش قاضی شهریاری به پرونده یکتا ناصر

معاون قاضی دادسرای امور جنایی تهران با انتشار ویدئویی در فضای مجازی نوشت: امروز این دو هنرمند ارزشمند (یکتا ناصر و منوشهر هادی زوج سابق) به دادسرای امور جنایی مراجعه و مشکل فرزند مشترکشان را حل کردند. آنها موافقت کردند که برای صلح و رشد فرزند مشترک خود، صوفیه، تلاش بیشتری کنند.

محمد شهری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در واکنش به صحبت های یکتا ناصر در فضای مجازی نوشت: خانم یکتا ناصر شما هم به خاطر این پست شاهد بودید که در طول تعطیلات عید از فرزندتان مراقبت کردم. ما بارها با شما و همسرتان تلفنی صحبت کردیم.» و دیشب تلفنی خواستید فردا جلسه ای داشته باشید و تمرکزتان روی داشتن فرزند مشترک بود.

وی در ادامه این بیانیه گفت: دختر شما 7 ساله شده و حضانت برابر با پدر دارد و دادگاه خانواده هیچ تصمیمی مبنی بر ادامه حق حضانت مشترک نگرفته است اما با همسر سابق شما ملاقات شده است. بارها در این تعطیلات و تا تصمیم دادگاه خانواده، فرزند مشترک 6 روز و فقط 24 روز به پدر فرصت دارد.» آنها توافق کردند که زمان و مکان با شما باشد، شما حتی زمان و مکان و افراد را مشخص کردید. که نباید بیاید بچه مشترک را بردارد.

قاضی شهریاری نوشت: در ابتدای جلسه که هنوز آقای منوچهر هادی نیامده بودند به خاطر رفتار بدتان به دادگاه خانواده مراجعه کنید و شما گفتید (تنها کسی که به صحبت های آقای منوچهر هادی گوش داد. منوچهر هادی) این تو هستی – با اینکه ندیدمش و ندیدمش – بیا اینجا حرف بزنیم تا بچه را به من بدهد)) بعد از سه چهار ساعت صحبت، به توافق رسیدی. و بارها در گوشه ای به هادی سایین گفتم که از این حق بگذرد و اجازه دهید فرزند مشترک (نصیر یکتا هانیم) مدتی در کنار شما باشد تا آرامش حاصل شود. o او موافقت کرد. آسیب ها و وضعیت فعلی و آینده را توضیح دادم. بچه مشترک جلسات غیر رسمی زیادی برگزار شد تا بتوانیم زمینه های مشترک پیدا کنیم حتی برای امنیت شما یکی یکی از همکارانم را فرستادم تا فرزند مشترک شما را به خانه همسر سابقتان تحویل دهد و این کار انجام شد.

وی نوشت: گفتیم با یک پست در همین صفحه پایان کار را اعلام کنید تا از موضوع شخصی شما دوباره سوء استفاده نشود که در نهایت جلوی پدرتان گفتید من این کار را انجام می دهم. خودت باید انجامش بدی.” عکس ها با حضور شما گرفته شده و از قیافه ها مشخص است که عکس ها گرفته شده است، حالا دوباره به دور از عدالت و واقعیت شروع به انتشار پست های کذب کرده اید. دو نفر از دوستان ما به نام های پدر شما و آقای هادی نیز در جلسه حضور داشتند و شاهد ماجرا بودند. تاکید کردم تحت تاثیر دیگران قرار نگیرید تا خود و فرزندتان آرامش پیدا کنید. اگر عنوان را با دقت نگاه کنید، مباحث جرم شناسی و روانشناسی را مطرح کردم و نکات بسیار مختصری ارائه دادم که مشکل شما در راستای درخواست شما حل شده است. فقط می توانم بگویم متاسفم.»

منبع: فرارو


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا