اخبار روز سینما

واکنش تند رائفی پور به توهین علی کریمی [+ویدیو]

به جدید، ویدئویی از واکنش تند رائفی پور به توهین علی کریمی به خودش منتشر شده که حواشی زیادی را درون خودش به همراه داشته است.

به تازگی ویدیو ناراحتی رائفی پور از علی کریمی در فضای مجازی منتشر شد که توهین علی کریمی و واکنش رائفی پور و ناراحت شدن رائفی پور برای توهین کردن علی کریمی را با خودش به همراه داشته است.

این ویدئو، که اخیراً در فضای مجازی باز می شود.

واکنش تند رائفی پور به توهین علی کریمی

توهین علی کریمی و واکنش رائفی پور

فیلم منتشر شده از واکنش علی اکبر رائفی پور به توهین زشت علی کریمی و نار ٥احٮ فی مذهبی بازتاب‌های در اینستاگرام است. در این ویدیو که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است، علی اکبر رائفی پور در صحبت‌هایی توهین زشت علی کریمی را دنباله روی از عربستان سعودی عنوان کرد:

صیغه‌زاده، توهینی است که سعودی‌ها به ایرانیان می‌کنند. و این بیاید از این توهین سعودی‌ها استفاده کنید و استوری بری، ناراحت کننده آده.

لطفا توجه داشته باشید:

ناراحت شدن رائفی پور برای توهین کردن علی کریمی

علی‌اکبر رائفی‌پور متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۶۳ مدرس ایرانی و نظریه‌پرداز توطئه سخنرانی‌های جنجالی خود در دانشگاه‌ها درباره دین‌ها و فرقه‌گرایی، آخرالزمانی، طان‌پرستی، فراماسونری و توطئه پرآوازه است.

وی خود را حامی منجی آخر الزمان، دین‌ها و فرقه، صهیونیسم و ​​پژوهشگر رسانه و کادر ش فی می‌کند. وی بنیان‌گذار مؤسسه مصاف است که مخفف «مبارزه با صهیونیسم، اومانیسم و ​​فراماسنرت». به ادعای خود دارای مدرک کارشناسی حسابداری است. در برخی از رسانه های داخلی گاهی اوقات از وی در جایگاه پژوهشگر نیز یاد می شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا