اخبار روز

وام کلان با سیم کارت 0912 / روش دریافت کنید


به گزارش مانیبان به نقل از اختازآنلاین؛ در دنیای امروز، سیم کارت به چیزی بیش از یک ابزار ارتباطی تبدیل شده است: به یک دارایی ارزشمند برای فعالان اقتصادی و تجار تبدیل شده است. این خطوط تلفن اعتبار شما را نزد مخاطبان افزایش می‌دهد و اعتمادسازی را آسان‌تر می‌کند. با این حال، در شرایطی که به پول نقد نیاز دارید، می توانید به فروش این دارایی ارزشمند فکر کنید. اما نگران نباشید! وام سیم کارت راه حلی جدید برای تامین نقدینگی بدون نیاز به فروش سیم کارت است.

وام سیم کارت چیست؟

وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می دهد معادل ارزش سیم کارت دائمی تلفن همراه اول خود وام دریافت کنید. این وام به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به فروش سیم کارت خود از ارزش خود به عنوان وثیقه برای دریافت وام استفاده کنید. مدت بازپرداخت وام سیم کارت معمولاً بین 1 ماه تا 24 ماه متغیر است و نرخ سود بازپرداخت پایینی دارد. این وام برای سیم کارت های ممتاز و دائمی تلفن همراه با شماره های شروع از 0912 اعطا می شود.

وام سیم کارت چقدر است؟

برخی از شرکت ها با ارائه وام سیم کارت همراه اول به شما این امکان را می دهند که تا 100 درصد ارزش سیم کارت خود را وام بگیرید. با استفاده از این وام، نه تنها نیازی به فروش سیم کارت خود ندارید، بلکه می توانید از آن برای ارتباط با مشتریان، شرکا و همکاران خود استفاده کنید. فقط مشورت کن یکی شماره سیم کارت خود را به کارشناسان شعب شرکت های اعتباری ارائه دهید و پس از انجام ارزیابی نسبت به دریافت وام اقدام نمایید.

شرایط وام سیم کارت

وام سیم کارتی یک راه حل ایده آل برای کارآفرینان و فعالان اقتصادی است که بدون آسیب رساندن به اعتبار و سرمایه خود به دنبال نقدینگی هستند. برای دریافت وام سیم کارت باید شرایط زیر را داشته باشید:

سیم کارت دائمی با شماره همراه اول با کد 0912 داشته باشید

مدارک شناسایی معتبر ارائه دهید.

عدم وجود هرگونه سابقه بانکی بد

مزایای وام سیم کارت

حفظ مالکیت سیم کارت: برخلاف سایر وام هایی که باید وثیقه خود را به بانک بدهید، در وام سیم کارتی همچنان مالک سیم کارت خود هستید و می توانید از آن استفاده کنید.

دریافت وام سریع و آسان: فرآیند دریافت وام سیم کارتی بسیار ساده و سریع است و می توانید در عرض چند ساعت وام خود را دریافت کنید.

بدون نیاز به وثیقه: برای دریافت وام سیم کارتی نیازی به ارائه وثیقه یا چک و سفته نیست.

شرایط پرداخت انعطاف پذیر: وام سیم کارت با شرایط پرداخت منعطف ارائه می شود و شما می توانید با توجه به توان مالی خود اقساط خود را پرداخت کنید.

سود کم: نرخ سود وام سیم کارتی نسبت به سایر وام ها کمتر است.

معافیت مالیاتی: سود دریافتی وام سیم کارتی معاف از مالیات است.

معایب وام سیم کارت

حذف نام از سیم کارت: با دریافت سیم کارت وام، نام شما از سیم کارت حذف می شود و این امر در برخی موارد می تواند برای شما مشکل ایجاد کند.

پرداخت سود: باید سود وام سیم کارت را پرداخت کنید.

محدودیت ارزش سیم کارت: وام سیم کارت فقط برای سیم کارت های با ارزش بیشتر از 20 میلیون تومان اعطا می شود.

محدودیت اپراتور: وام سیم کارت فقط برای سیم کارت های دارای شماره همراه اول با کد ۰۹۱۲ اعطا می شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا