به گزارش مانیبان، جزئیات واریز سود سهامداران در هفته سوم. شهریور در این ماه 23 ناشر مبلغ 2 میلیون و 444 هزار و 740 سود جاری، سنوات و حق تقدم سهامداران شامل 6 میلیارد و 7 میلیارد و 83 میلیون تومان را به حساب سرمایه گذار سجامی واریز کرده اند.

واریز سود جاری 19 شرکت.

این گزارش می افزاید: در هفته سوم شهریور در این ماه 19 شرکت «دوده صنعتی پارس، بانک قرض الحسنه رسالت، سرمایه گذاری پویا، سرمایه گذاری توسعه توکا، پالایش نفت اصفهان، اس.اس املاک و مستوگلات امین شهر، لامیران، سرمایه گذاری صنایع ایران، سیمان فارس، توسعه صنایع ایران، بهمن دیزل، گروه صنعتی ملی، نفت پاسارگاد، پتروشیمی گلستان، تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس-کوثر، ایران یاساطیررابر، فولاد هرمزگان جنوب، بهار رزعلی چناران و صنایع ملی مس ایران” سود جاری 2 میلیون و 313 هزار و 929 سهامدار را تأیید کرده اند که از این تعداد 5،89 میلیون و 5،89 میلیون سهامدار. میلیون تومان در حساب سامانه سجام خود.

سپرده سود سالانه و پیش پرداخت از 4 شرکت.

شایان ذکر است: در این مدت 4 موسسه انتشاراتی «لامیران، سرمایه گذاری پردیس، بیمه زندگی آگاه و پارس الکتریک» سالانه 130 هزار و 811 سهامدار شامل 117 هزار و 23 میلیون تومان را از طریق سپرده گذاری مرکزی واریز کردند.

سیستم SJAM چیست؟

لازم به ذکر است «سجام» یک سامانه زیرساختی برای شناسایی مشتریان برای ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمامی فعالان این بازار اعم از «سرمایه گذاران، مشتریان و مدیران مؤسسات» در این سامانه تنها یک بار و برای همیشه در آن ثبت نام می کنند و پس از احراز هویت حضوری یا حضوری، می توانند خدمات را بر اساس داده های تایید شده دریافت کنند.

بر اساس این گزارش، «اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره موبایل، آدرس ایمیل و محل سکونت دائمی» افراد از طریق این سامانه ثبت می شود و از این پس هیچ مؤسسه مالی نیازی به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار ندارد.

سهامداران می توانند با مراجعه به سایت www.Sejam.ir نسبت به ثبت نام و احراز هویت الکترونیکی سجام اقدام کنند.

لازم به ذکر است «دریافت کد معاملاتی ورود به بازار سرمایه، دریافت سود جاری، سنوات و سود سهام سرمایه، امکان ورود به درگاه ذینفعان بازار سرمایه و استفاده از خدمات آن از جمله خدمات الکترونیک مراقبت، مشاهده و گزارش دارایی ها. . ، دریافت اوراق سهام، لیست مجامع و برگزاری مجامع به صورت الکترونیکی، گزارش سود پرداختی، سابقه سود سهام و گزارش حق تقدم استفاده نشده» از جمله مزایای ویژه ثبت نام و احراز هویت در سامانه «سجام» است.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما