اخبار ارز دیجیتال

واحد پول اوگی اینو چیست؟ نمایش کودک که تبدیل به میم سکه شد!

زمانی که مشغول تماشای کارتون اوگی و دوستانش بودیم به ذهنمان خطور کرد که یک روز از این کارتون یک ارز دیجیتال ساخته خواهد شد و امروز شما به دنبال پاسخ این سوال هستید که اوگی چیست و این چیست؟ ? قطعا نه!

Oggy iny، ارز دیجیتالی که اهداف خود را برای رسیدن به 1000، 3000 و 5000 دارندگان در نقشه راه خود تعیین کرده است! یک ارز دیجیتال مبتنی بر شبکه چین هوشمند Binance و خود را به عنوان جدیدترین و هیجان انگیزترین میم کوین در بازار معرفی می کند.

بیشتر بخوانید: Meme Coin چیست؟ آیا ارزش سرمایه گذاری روی یک شوخی را دارد؟

اگر به تازگی نام این سکه ناشناخته را شنیده اید و می خواهید ببینید چه ارتباطی بین اوگی اینو و دوران کودکی شما وجود دارد، پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

سکه Ogyy Inu چیست؟

جدیدترین و هیجان انگیزترین بازار سکه میم، با تمرکز جامعه محور و علاقه بسیار بسیار زیاد به میم ها.; این همان تعریفی است که در صفحه اول وبسایت اوگی می بینیم!

در صفحه رسمی این پروژه آمده است که سازندگان آن معتقدند که Ogi Ino چیز بزرگ بعدی در بازار میم است. در جای دیگر این صفحه، توسعه دهندگان Ogi Ino از کاربران می خواهند که در این سفر به آنها بپیوندند.

Augie Ino در شبکه چین هوشمند Binance کار می کند و یک میم کوین ساده و بدون استفاده خاص است. البته نمی توان از چنین ارز ممی انتظار استفاده خاصی داشت، اما عدم استفاده از آن یک نکته منفی برای یک ارز دیجیتال است.

جزئیات فنی اوگی اینو مشخص نیست. در واقع این سکه جزئیات فنی ندارد که بتوان در رابطه با این موضوع بحث کرد.

در نقشه راه این ارز دیجیتال سه مرحله مختلف وجود دارد:

در مرحله اول، که به عنوان فاز “ایده” شناخته می شود، Augie Inoue ادعا می کند که در تولید ایده، توسعه وب سایت، ایجاد جامعه، پیش فروش در پلتفرم Pinksale، لیست در PancakeSwap، لیست در Coingecko و Coin مشارکت دارد. cap روی رسیدن به 1000 عنوان متمرکز است.

در مرحله دوم، Ogi Ino قصد دارد در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز فهرست کند، به 3000 دارنده برسد، فاز اول کمپین بازاریابی خود را به کار ببندد، بازار Ogi را توسعه دهد، مکانیزم رای‌دهی ارائه دهد، کمپین سفیر خود را راه‌اندازی کند، راه‌اندازی و همکاری کند. شغلت. شرکای بحث های تبلیغاتی

در مرحله سوم دستیابی به 5000 دارنده، راه اندازی بازار، راه اندازی مکانیزم رای گیری، راه اندازی Ogi NFT و قرار گرفتن در لیست 50 صرافی متمرکز برتر دنیا از اهداف این طرح است.

بیشتر بخوانید: NFT چیست؟? هر آنچه باید در مورد NFT بدانید

در حال حاضر وب سایت رسمی این پروژه اعلام کرده است که Ogi Ino فاز اول را به پایان رسانده و بر روی فازهای دوم و سوم تمرکز دارد.

به طور کلی اهداف ذکر شده توسط Ogi Ino جذاب نیستند و نمی توان این توکن را به عنوان یک توکن امیدوار کننده در نظر گرفت. با این حال، باید به خاطر داشت که در بازار ارزهای دیجیتال، این عرضه و تقاضا است که محبوبیت و آینده یک توکن را تعیین می کند. در بسیاری از موارد، توکن هایی بودند که پشتیبانی و کاربرد نداشتند، اما با موفقیت به کار خود ادامه می دادند.

نام های بزرگ را می توان در بخش شریک تجاری Ogi Ino مشاهده کرد. Sertic، PingSail، CoinMarketCap، Terra، Lovely Inno، CoinGekko و Ave.ai برخی از نام‌های بزرگی هستند که در وب‌سایت Augie Inno به عنوان شرکای تجاری ذکر شده‌اند.

واحد پول اوگی اینو چیست؟ نمایش کودک که تبدیل به میم سکه شد!

قیمت Ogi Eno

شاید مهمترین بحث در مورد اوگی اینو قیمت اوگی اینو باشد. توکن Ogy با نماد Ogy (OGGY)، آوریل 1402 (آوریل 2023) وارد بازار شد. در ابتدا قیمت Ogi بسیار پایین بود. دو هفته پس از عرضه این ارز دیجیتال، قیمت توکن Ogi 1300 درصد افزایش یافت.

روند قیمت این ارز دیجیتال عمدتاً صعودی بوده و در دوره های بسیار کوتاه شاهد کاهش و افت قیمت این ارز دیجیتال بوده ایم. در زمان نگارش این مقاله، اوگی اینو در رتبه ۲۶۹۷ بازار قرار دارد.

واحد پول اوگی اینو چیست؟ نمایش کودک که تبدیل به میم سکه شد!
واحد پول اوگی اینو چیست؟ نمایش کودک که تبدیل به میم سکه شد!

آینده اوگی اینو

صحبت کردن درباره آینده اوگی اینو مانند راه رفتن روی لبه تیغ است. این پروژه پشتوانه ملموسی ندارد، جزئیات فنی زیادی ندارد و مواردی مانند شرکای خود را ذکر می کند که جالب است!

فرض کنید یک توکن به نام X دارید و آن را در CoinMarketCap فهرست می کنید. در واقع، این یک دستاورد برای توکن شما محسوب نمی شود و نمی توانید Coinmarketcap را به عنوان یکی از شرکای خود ذکر کنید.

لیست شدن در CoinMarketCap یا CoinGecko به Ogi Ino اعتبار می‌دهد مانند این است که بگوییم هر پروژه در این سایت‌ها امن و مطمئن است.

در حال حاضر هزاران توکن و ارز دیجیتال مختلف در این وب سایت ها فهرست شده اند، اما هیچ کس تا به حال نام آنها را نشنیده است و هیچ مدرکی دال بر اعتبار آنها وجود ندارد.

همانطور که قبلاً گفتیم، آینده یک ارز دیجیتال در بازار بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود. اگر کاربران به پروژه اعتماد کنند، آن را معامله می کنند و در واقع هر زمانی که یک توکن پروژه معامله نشود، می توان گفت که توکن مرده است.

فراموش نکنید که بازار ارزهای دیجیتال یک بازار پر ریسک است و قبل از خرید و فروش هر توکنی باید تحقیق کافی و با احتیاط زیاد روی آن سرمایه گذاری کنید.

Ogi Ino را بخرید و این ارز دیجیتال را بفروشید

برای خرید اوگی اینو دو راه وجود دارد: خرید اوگی در صرافی های ایران و خرید در صرافی های خارجی. با توجه به رشد حوزه ارزهای دیجیتال در ایران، بسیاری از توکن های جدید به سرعت در صرافی های ایرانی فهرست می شوند و امکان خرید و فروش آنها وجود دارد.

برای خرید OGGY کافیست به صفحه خرید این ارز دیجیتال در سایت ارزدیجیتال رفته و مبلغ مورد نظر خود را برای خرید وارد کرده و بهترین صرافی ها را به همراه قیمت تراکنش های آن ها مشاهده کنید.

پس از انتخاب صرافی مورد نظر، با کلیک روی دکمه «خرید» به صرافی منتقل خواهید شد. پس از ثبت نام و احراز هویت، مبلغ مورد نظر را در صرافی واریز کنید و به میزان دلخواه OGGY خریداری کنید.

برای فروش Ogi می توانید ابتدا صرافی ای را که Ogis شما را با بهترین قیمت خریداری می کند از طریق صفحه راهنمای خرید و فروش ارزدیجیتال پیدا کنید و پس از طی مراحل احراز هویت، توکن های خود را به آدرس کیف پول خود در صرافی واریز کرده و درخواست برداشت کنید. .

در مورد اوگی اینو حتما قبل از خرید و فروش از حجم معاملات این توکن در بورس مطلع شوید. در مورد توکن های جدید، حجم کم معاملات شما را از فروش دارایی های خود باز می دارد.

اگر توکن Ogi در صرافی های ایرانی موجود نیست، ابتدا تتر را خریداری کنید و سپس با واریز تتر در صرافی های متمرکز یا غیرمتمرکز خارجی، Ogi را دریافت کنید.

پیشنهاد می کنیم تتر را با بهترین قیمت خریداری کنید، از صفحه «خرید تتر» ErzDigital دیدن کنید و لیست صرافی هایی را که تتر را لیست کرده اند مشاهده کنید.

نتیجه

آگی اینو تا کنون یک پروژه مسخره و تاریک بوده است. برای پاسخ ساده به سوال «اوگی اینو چیست؟» باید گفت: «یک سکه میم ساده، با اهداف نامشخص و فقط سوار بر موج سکه‌های میم!»

اگر قصد خرید OGGY را دارید، لطفا بسیار احتیاط کنید و تمام سرمایه خود را صرف خرید این ارز دیجیتال نکنید.

Oogie یک میم مبتنی بر شخصیت کارتونی محبوب به همین نام است. در واقع این سکه بر اساس کارتون “اگی و دوستان” ساخته شده است. این همه امکانات یک memecoin موفق را دارد، اما با این وجود یک memecoin است و می تواند هر لحظه کاخ رویایی شما را نابود کند!

با تمام این اوصاف به نظر شما آینده اوگی اینو چگونه است؟ آیا می توان آن را به راحتی مذاکره کرد؟ نظر شما در مورد این سکه جدید چیست؟

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا