اخبار روز سینما

هوش مصنوعی هنری کویل را به عنوان جیمز باند بعدی معرفی کرد

“تریلر جعلی فیلم 007 ساخته شده توسط هوش مصنوعی” هنری کویل به عنوان “جیمز باند” بعدی ظاهر می شود و میلیون ها بازدید در یوتیوب دارد.

در این ویدیو به عنوان “هنری کویل”جیمز باند» بعداً معرفی شد و باعث شد طرفداران بیشتری بخواهند این فیلم را بسازند. این تریلر جعلی نشان می دهد که «هنری کویل» در نقش «دنیل کریگ جیمز باند» بازی خواهد کرد و این انتخاب توجه زیادی از سوی طرفداران را به خود جلب خواهد کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


هنری کویل به عنوان جیمز باند جدید توسط هوش مصنوعی انتخاب شد

در این ویدئو، «مارگو رابی» که در کنار «کویل» بازی می کند نیز معرفی شده و از «کریستوفر نولان» به عنوان کارگردان فیلم یاد شده است. اما حقیقت این است که این تریلر تقلبی توسط استودیو «کی اچ» صرفا با هدف سرگرمی بینندگان ساخته شده و ربطی به فیلم واقعی ندارد.

استودیو «کی اچ» رسما اعلام کرد که این تریلر صرفا برای اهداف هنری و سرگرمی ساخته شده است و ادعایی برای نمایش قسمت واقعی فیلم ندارد. در این ویدیو از فناوری ها استفاده شده است هوش مصنوعی و برخی از فیلم های اصلی ساخته شده اند تا به شیوه ای جالب برای مخاطبان نمایش داده شوند.

با این حال، این واقعیت که بیش از 2.5 میلیون نفر تریلر جعلی را تماشا کردند نشان می دهد که علاقه شدیدی برای پیگیری اخبار جدیدترین فیلم جیمز باند وجود دارد. به طور کلی، چنین تریلرهای جعلی با استفاده از تیترهای هوشمندانه موفق به جلب توجه می شوند که حتی در صورت عدم بیان حقیقت، توجه مخاطب را به خود جلب می کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد انتخاب هنری کویل توسط هوش مصنوعی به عنوان جیمز باند بعدی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا