اخبار ورزشی

همه چیز درباره جانشین مهدی رحمتی

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک اعلام کرد که هنوز با هیچ مربی برای جایگزینی سید مهدی رحمتی مذاکره نکرده اند.

جدایی ناگهانی سید مهدی رحمتی از آلومینیوم اراک شایعات زیادی را درباره نیمکت نشینی این تیم لیگ برتری مطرح کرده است. در همین رابطه طی دو سه روز اخیر گفته می شود مدیران باشگاه آلومینیوم با برخی مربیان لیگ برتری وارد مذاکره شده و به توافق رسیده اند.

درباره سرمربی آلومینیوم هم گفته می شود سیدمجتبی حسینی سرمربی فصل گذشته پیکان گزینه برتر مسئولان این باشگاه است و نظری هم روی مهدی تارتار دارند. با تمام این اوصاف مدیرعامل آلومینیوم اعلام کرده که با هیچ گزینه ای برای سرمربیگری این تیم وارد مذاکره نشده اند.

محمد رجائیان در این خصوص به خبرگزاری آنا گفت: باشگاه آلومینیوم به طور رسمی با هیچ گزینه ای برای سرمربیگری تیم خود مذاکره نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه گفته می شود با برخی از سرمربیان مذاکرات غیررسمی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: من هم مذاکره غیررسمی را رد می کنم و قبول ندارم که با گزینه ای بحث شود. باشگاه ما در هنگام استخدام سرمربی تمام اصول و جنبه های استانداردهای حرفه ای را رعایت می کند. بعد از قطعی شدن جدایی رحمتی، جایگزینی برای او انتخاب نکردیم.»

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا